|
|
|
|
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
|
|
May-28-2003 21:17
|
|
|
 |
 |
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003
|
|
|
May-28-2003 21:32
|
|
|
 |
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
|
|
|
May-28-2003 21:34
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
|
|
Re: Re: dronken
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
na-apert ! 
ik wordt nooit dronken ! oja en als ik wel *iets* op heb wordt ik alleen maar enorm flauw en vooral wazig voor de ogen |
dan moet je maar geen breezers drinken 
na de eerste paar pilsjes wordt ik ook melig, maar dat slaat gauw om naar rustig gedrag. mijn lichaam weet dat er iets niet goed is, dus schakelt het vanzelf over zodat ik niet te gek ga doen. heel vreemd, maar ik heb dat niet in de hand :/
ergste moment:
examenfeestje bij een kameraad, begon om 8 uur
drankenlijst:
3 flesjes Grolsch
3 Flesjes Alfa bier
3 flesjes russisch bier dat al een jaar overdatum was
halve fles Blue Curacao
compleet glas Hooghoudt jenever in 1 teug (jezus wat smerig)
op een gegeven moment was er alleen nog maar 1 fles Bessen en Jus. dus die jongen van wie het feest was gaf mij dat pak met die fles, ging naar de keuken om zelf een glas te halen, tegen de tijd dattie terug was (1 minuut later) was de hele fles leeg 
toen effe naar buiten gegaan want daar was het gezellig (al lopend van de ene muur naar de ander). daar me complete inhoud uitgekotst, verkeerde (veel te kleine) spijkerjas meegekregen, werd ik op me eigen brommer naar huis gebracht.
paar keer van de rijdende brommer afgeflikkerd, in een tuin gekotst waar de mensen nog gewoon tv zaten te kijken. eindelijk thuis, werd ik door 2 man meegesleurd naar de deur, mijn benen hingen er achter, naar de wc, nog een half uur boven de pot gehangen, toen moest ik poepen, deur op slot gedaan, kreeg ik de deur niet meer open! 
vader brak dus de deur open, sleurde mij naar me kamer, en 15 uur in een streep doorgeslapen :/
|
|
May-29-2003 07:19
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 23:47.
Forum Rules: