|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Was graag ook naar Michel de Hey gegaan, maarja principe questie, Jean draait ook Toch baal ik wel :S Ik wacht wel tot de 24ste (dinsdag) voor de Double M met Michel de Hey.
Integrate is ook zondag, das vet 
Maar waar komt die Silly Symphonies en wat gaat er gedraaid worden?
En waar zit de X2S eigenlijk?
Den Haag lijkt idd toch nog een aardige partystad. Maar alles zit verder ook wel dichtbij, binnenkort een keer naar de Off Corso ofzo.
SnuggLe |
Integrate ben ik verleden jaar februari geweest. De Haagse Hoogseschool is echt een wicked place to party, echt een mooie locatie, jammer dat dit de laatste Integrate is in het Atrium.
Silly Symphonies komt waar vroeger de oude Cooldown Cafe heeft gezetten, maar dat zegt je toch niks Hoe het daar heet ben ik zelf ook ff kwijt, andere hagenezen help ff qua straatnaam. Het zit wel in de binnenstad.
Dit zelfde geldt eigenlijk voor X2S, ben echt slecht in straatnamen. Ben er zelf nog nooit geweest, zag laatst wel een poster hangen met Laidback Luck, Erick E en Lucient Foort als line-up, dus wel een aardig line-up lijkt mij zo.

Down-Under was da bomb
|
|
Jun-07-2003 20:31
|
|
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Integrate ben ik verleden jaar februari geweest. De Haagse Hoogseschool is echt een wicked place to party, echt een mooie locatie, jammer dat dit de laatste Integrate is in het Atrium.
Silly Symphonies komt waar vroeger de oude Cooldown Cafe heeft gezetten, maar dat zegt je toch niks Hoe het daar heet ben ik zelf ook ff kwijt, andere hagenezen help ff qua straatnaam. Het zit wel in de binnenstad.
Dit zelfde geldt eigenlijk voor X2S, ben echt slecht in straatnamen. Ben er zelf nog nooit geweest, zag laatst wel een poster hangen met Laidback Luck, Erick E en Lucient Foort als line-up, dus wel een aardig line-up lijkt mij zo. |
Je bedoelt Getdown? Komt ie daar? Ha weet ik dat ook Das toch Grote Markt? Ik weet ook de namen niet, ik refereer altijd naar winkel (bij de Bijenkorf, bij de Bart Smit etc). En XS2 loopt voor geen meter, er komt geen hond elk weekend. Ze hadden een maandje geleden nog een vergadering dat ze het roer om moesten gooien mwhaha Ligt vlakbij Centraal station, richting Bezuidenhout ofzo hoe dat ook alweer heet
|
|
Jun-08-2003 01:36
|
|
|
 |
 |
MaGiK54
Happy Skippy

|
|
|
Jun-08-2003 07:56
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
Dat XS2 niet loopt is hun eigen schuld. Ze mikken op een soort publiek dat blijkbaar gewoon iet wilt komen. Ze willen ouder (rond de 24 zeg maar) publiek dat veel geld te besteden heeft binnen hebben. Zo hebben zij het zelf ook ongeveer geformuleerd geloof ik.
|
|
Jun-08-2003 13:23
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
MaGiK54
Happy Skippy

|
|
|
Helaas is de avond een beetje teleurstellend verlopen, dit lag niet aan Michel, want die draaide een lekkere techno set. Een kameraad van me had een pest humeur, vanwege prive-omstandigheden. Ik kreeg nauwelijks adem, dankzij mijn verkoudheid. Dus geen ideale omstandigheden om er een wereldavond te maken.
Asta was nog leeg toen wij om half twaalf binnen kwamen, maar het publiek druppelde heel langszaam naarbinnen. Uiteindelijk was het niet druk, maar wel lekker gevuld. Michel draaide lekker. De temperatuur was beter als bij de opening, maar het was toch nog wel aan de warme kant. Helaas gingen we kwart over twee weer weg, vanwege bovengenoemde omstandigheden, dus echt een party report kan ik niet maken, want ik heb niet echt gepartied, was blij toen ik drie uur weer op bed lag en ik ga zo weer mijn bedje opzoeken in de hoop dat ik me morgen wat beter voel.

Down-Under was da bomb
|
|
Jun-09-2003 13:28
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 08:44.
Forum Rules: