Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Question sur la scene cette ete
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Mark Enders
tranceaddict

Registered: May 2003
Confused Question sur la scene cette ete

Qui joue en france ou en suisse pendant juillet 26 et august 24?
Je vais deja voire Tiesto a Lausanne, mais est ce que vous avez des suggestions?
Je suis ouvert a tout, juste j'essaye de voire se qui se passe,parce que je ne suis pas branché avec la scene européane de Trance parce que j'habite au E.U

Merci.

Old Post Jun-08-2003 23:48 
Click Here to See the Profile for Mark Enders Click here to Send Mark Enders a Private Message Add Mark Enders to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002
Exclamation

bonjour

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-09-2003 11:21  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002
Re: Question sur la scene cette ete

quote:
Originally posted by shurikn
Qui joue en france ou en suisse pendant juillet 26 et august 24?
Je vais deja voire Tiesto a Lausanne, mais est ce que vous avez des suggestions?
Je suis ouvert a tout, juste j'essaye de voire se qui se passe,parce que je ne suis pas branché avec la scene européane de Trance parce que j'habite au E.U

Merci.

Pour la Suisse il y a la Street Parade le 09/08 :
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=93863

Old Post Jun-09-2003 11:37  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by stanymi
bonjour

MDR!

Old Post Jun-09-2003 13:38 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

En fait il y tiens Stan à son bonjour...
Je crois qu'il faudrait faire un sticky thread du genre:

If you're not a usual user of this TA-Fr board, please say "Bonjour" when you start a thread ...

Old Post Jun-10-2003 12:54  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

c'est la memerde, maintenant faut lui expliquer que chez nous ben ya quedal, enfin tout de meme pas si tu as de la chance tu pourras peut etre voir "Charle Tox @ Melun" et oui c'est notre Parade a nous facon demmerde donc un peu de compassion SVP

Old Post Jun-10-2003 13:57  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002
Ghost Smilie

quote:
Originally posted by maxxyme
En fait il y tiens Stan à son bonjour...

oui

quote:

If you're not a usual user of this TA-Fr board, please say "Bonjour" when you start a thread ...and "merci" at end

re

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-10-2003 15:24  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

La trance n'existe pas en france,

d'ailleurs la plupar des francais pensent qu'elle n'existe plus depuis 95...

Old Post Jun-11-2003 13:42  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by DJ_TonKs
La trance n'existe pas en france,

d'ailleurs la plupar des francais pensent qu'elle n'existe plus depuis 95...

ouai pour les français la trance c'est uniquement Eye Q, mais vu que ca existe plus ils pensent que la trance aussi

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Jun-11-2003 13:54  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Bah y'aura DJ Tatana & Dave 202 au circus vendredi 20

C'est déjà ça de pris.

Et puis si la Trance n'est plus connu des Français, ça peut être à nous de la faire re-découvrir....
ça serait déjà mieux que le hardstyle

Old Post Jun-11-2003 14:09  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Nightflowers
ouai pour les français la trance c'est uniquement Eye Q, mais vu que ca existe plus ils pensent que la trance aussi

Eye Q j'adore ce label !! un truc créé avec Sven Vath il me semble. J'ai une compile que je ne me lasse pas d'ecouter, achetée qui plus est

Old Post Jun-11-2003 14:38  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:

Et puis si la Trance n'est plus connu des Français, ça peut être à nous de la faire re-découvrir....

C'est vrai quand on y pense, on a toujours cette tendance à attendre que ce soit les autres qui décide de faire bouger les choses et c'est peut etre pour cela qu'il n'y a plus rien.

Old Post Jun-11-2003 14:38  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Question sur la scene cette ete
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPLEASE HELP ID EARLY 2000s EPIC TRANCE TUNE [2024] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Jam X & De Leon feat. Tom Wax - "Louder Softer" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:32.

Forum Rules: