Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vad ska göras i Sommar?
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SputniQ
tranceaddict in training

Registered: May 2003
Idea Vad ska göras i Sommar?

Nån annan än jag som har planerat min sommar?
Ska ha en Cykelsemester.
Från Stockholm till Uddevalla. Tar cirka 5-6 dagar
Skriv vad ni ska göra i Sommar eller hjälp de som inte vet vad de ska göra i sommar. Hitta på nått åt de stackarna :P

Old Post Jun-13-2003 07:00  Sweden
Click Here to See the Profile for SputniQ Click here to Send SputniQ a Private Message Add SputniQ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

nada. jag har så jävla mycket saker och tänka på om framtiden

Old Post Jun-13-2003 07:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SputniQ
tranceaddict in training

quote:
Originally posted by Kongo_kim
nada. jag har så jävla mycket saker och tänka på om framtiden

Jobbigt,
Orka tänka på ett sommarlov :P

Old Post Jun-13-2003 07:35  Sweden
Click Here to See the Profile for SputniQ Click here to Send SputniQ a Private Message Add SputniQ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by SputniQ
Jobbigt,
Orka tänka på ett sommarlov :P

Joo men som man bäddar får man ligga säger man

Old Post Jun-13-2003 07:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SputniQ
tranceaddict in training

mm.. Som man bäddar får man ligga... Finns en annan bra. "Man får va som man är, när man inte blev som man skulle".

Old Post Jun-13-2003 07:42  Sweden
ice_key
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Börjar min semester vecka 29 o ska slappa o njuta i 5veckor =o)

Old Post Jun-13-2003 08:37  Sweden
Click Here to See the Profile for ice_key Click here to Send ice_key a Private Message Add ice_key to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SputniQ
tranceaddict in training

hehe.. kan ju försig vara skönt att slappa liote då och då. Men allvarligt grabbar.. Ingen som ska göra nått? Förutom att ligga hemma och sova hela dagarna eller sitta vid datorn 24 timmar om dagen? :P

Old Post Jun-13-2003 08:43  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

i början av juli jobbar jag som kolloledare...i början av augusti likaså. Sen blir väl mysteryland i slutat av augusti hoppas jag och lite andra fester under sommaren

Old Post Jun-13-2003 09:16 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SputniQ
tranceaddict in training

Ingen som ska sporta eller¨åka nånstans i sommar? Utomlands mm?

Old Post Jun-13-2003 09:25  Sweden
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

Jag åker iväg till Spanien den 22a me föräldrarna o syskonen.. ska åka bil ner dit...
Jag kommer att va utomlands ungefär 4 veckor, sen kommer jag bara va i Sverige antagligen.

Old Post Jun-13-2003 10:01 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cviper
Lurking on TA

Registered: Sep 2001

Åker till schweiz med familien (träffa lite folk som man inte sett på ett tag + drar upp till bergen å vandra). Sen drar hela familien till finnland (iofs inte helt säker om jag ska med där).

Sen borda jag väll också jobba vid ngt tillfälle, fast jag ser inte riktigt när jag skulle ha tid

Och i slutet av sommarlovet (9. augusti) blir det förhoppningsvis streetparade och energy.

Old Post Jun-13-2003 10:06  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

jobba lite... söka mera jobb.. åka hem till familjen, jobba lite mera...(fy fabian va tråkigt å om jag har tur har ja sparat och tjänat ihop nog med pengar för en hollandsresa, en stereo och en ipod.. lever knapert nu

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jun-13-2003 10:35  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vad ska göras i Sommar?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhauzz [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRio Klein - "Fearless" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:42.

Forum Rules: