|
ok, allt jag kan säga till om är:
fixa länkarna till river wild! blir juh lite upphetsad när jag bara kan höra starfall
starfall: det är vad man kan kalla 1337 skillz. mkt härlig melodi, pianot lyfter och petar fram melodin på ett kraftigt sätt. melodin låter nästan lite... näh, ja vet inte, men det låter fy gäsicken bra ända klagomålen går ut på masteringen, och trummorna... låter lite för simpla, fast sen igen så hör man bara en liten bit av låten, vilket är ett gravt misstag! en sådan låt skall man ge ut i fullformat! (SNÄLLA! :crazy
mkt bra producerat! mkt bra!
edit: min ignorans och okontrollerande ilska fick riverwild länken att strula, men nu så återfinns lugnet i galaxen. (den funkar för mig nu )
river wild: uppbyggande melodi. mkt väl"planerad". allt låter så intakt och de olika ljuden täcker varandra så att det blir ett härligt varmt flyt. jag vet faktiskt inte vad jag ska säga... dunket tog mig med storm, helt "out of the blue" så hoppar ett härligt beat fram. får låten att liksom gunga som en liten båt
jo, ja vet.. du kanske borde ändra lite ljud... (hur dom låter, alltså). typ elpiano klinget som kommer vid 0:06? lite mer... synth? jag vet inte.. men melodin är att hålla fast vid iaf
nice work!
Last edited by nils on Jun-13-2003 at 22:03
|