Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
Allvarligt... varför inte... lär vara en cool utsikt om inte annat!
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Jun-13-2003 13:27
robstar
Excited
Registered: Nov 2001
Location: Stockholm
Har inte åldern inne så jag får nöja mej med att skratta lite åt det fetaste namnet på listan.
Smuts Allstars
Jun-13-2003 14:13
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by Aendy
Allvarligt... varför inte... lär vara en cool utsikt om inte annat!
Eller hur, ballt som faan!! Men man är ju pank så det blir lugnt ikväll.
quote:
Har inte åldern inne så jag får nöja mej med att skratta lite åt det fetaste namnet på listan.
Smuts Allstars
Precis vad jag tänkte, framförallt då smuts är ett vanligt och det bäst beskrivande öknamnet för amfetamin.