Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > För mycket pers här..
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Endre
lol space music



Registered: Apr 2002
Location: Space
Thumbs down För mycket pers här..


Det kommer in för mycket folk i denna delen, kommer in 20 pers om dagen här. Folk får chilla lite tycker jag. Jag är tung konservatist och att det rinner in folk här som sirap är gör inte saken bättre så det är ganska synd, om man tänker på tiderna för 1 år sen. Ta inte illa upp nån men jag behövde säga detta.

Old Post Sep-03-2003 14:13 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict



Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
Re: För mycket pers här..

quote:
Originally posted by Endre

Det kommer in för mycket folk i denna delen, kommer in 20 pers om dagen här. Folk får chilla lite tycker jag. Jag är tung konservatist och att det rinner in folk här som sirap är gör inte saken bättre så det är ganska synd, om man tänker på tiderna för 1 år sen. Ta inte illa upp nån men jag behövde säga detta.


Maybe needlees to say but I second that. Inget fel på att SWETA blir större men håll det på en vuxen nivå, annars kan man lika gärna hänga på TC och trance.nu istället. Är så innerligt trött på alla LOL-inlägg, fotbolls/brud-snack m.m. Om folk hade klarat av att hålla sig till tråden avsett för sådant, nämnligen klotterplankstråden, hade det varit sin sak men förnärvarande startas många oerhört meningslösa och OT-trådar som gör att stället börjar likna Lunarstorm. Jag vet inte om det kanske är dags generationsskifte men om det fortsätter finner iaf jag nya vägar att inhämta livsviktiga kunskaper inom tranceområdet.


___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Sep-03-2003 14:21  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you



Registered: Dec 2002
Location: Solna, Sweden

Blir så när en site blir större och större. Gör inte mig så mycket med nytt folk så länge dom postar vettiga saker..


___________________

Old Post Sep-03-2003 14:21  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix



Registered: May 2001
Location: Sweden

quote:
Originally posted by zamson
Blir så när en site blir större och större. Gör inte mig så mycket med nytt folk så länge dom postar vettiga saker..


håller med...

problemet är väl att det på senaste tiden dykt upp väldigt mkt folk som inte tagit sig tid att "sätta sig in i TA" och ha en ödmjuk inställning till folk som faktiskt varit här ett par år, utan istället varit kaxiga och/eller skrivit inlägg av typen "lol"...

jag har inget emot att TA blir större, absolut inte, men det får inte gå för snabbt, då blir forumet lätt som andra mindre aktuella forum


___________________
man with no sig

Old Post Sep-03-2003 14:27 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you



Registered: Dec 2002
Location: Solna, Sweden

jag hoppas du menar att dom typ skriver enbart "lol" som en reply.. och att du inte klagar på användandet av lol.. för det används ganska flitigt på nätet och många av oss på forumet använder det


___________________

Old Post Sep-03-2003 14:29  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix



Registered: May 2001
Location: Sweden

quote:
Originally posted by zamson
jag hoppas du menar att dom typ skriver enbart "lol" som en reply.. och att du inte klagar på användandet av lol.. för det används ganska flitigt på nätet och många av oss på forumet använder det


huruvida man tycker att "lol" är ett bra eller mindre bra att uttrycka sig på får stå för den enskilde individen, jag syftar naturligtvis på de som skriver ett svar med endast motsvarande (meningslösa) innehåll


___________________
man with no sig

Old Post Sep-03-2003 14:34 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

Jag kan hålla med er men en & annan OT tråd gör inget så länge den har lite mening... Sen att dra lite skämt är helt okej men själv e jag en sån som inte gillar när en tråd ämnad för ett ämne dra iväg åt ett helt annat håll... de e rent av lite respektlöst... Inom vissa gränser funkar det.
Visst ska man diskutera musiken som är den centrala del som fört oss alla hit men att starta trådar om varje nysläpp som gjorts och diskutera det eller att starta en tråd bara för att starta en tråd är i min mening meningslöst...
En tråd jag personligen postar väldigt sällan i är "Just nu lyssnar jag på"
Den skulle kunna omformas mer till att bli en diskussions tråd för nya släpp som rekomenderas (vet att det är en liten rekomendations tråd), den verkar användas mycket för att enbart öka på sina antal poster.

Vad gäller vett & ettikett så ä vi så pass många som har våra ögon öppna och om en peson brukar spåra ur eller göra nåt helt menlöst så är alltid nån & säger till vilket jag tycker är en annan ba sak här... Vi har en bra stämmning och jag tycker vi ska göra allt för att behålla den utan att det blir ett forum som hålls med järnhand...



Vi lunkar på i samma anliga takt och beter nån sig illa åt så löser det sig relativt fort och personen brukar försvinna eller upptäcker att vi är vettiga och vill istället hänga med...
Till skillnad från många andra delar tex. har jag hört att Hollänska delen domineras av mer och mer idioter och ingen pratar om nåt vettigt.


SWETA rockar för övrigt... går inte ens att jämföra



ps. min keyboard e fucked så r saknas nog lite här å var ds.


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Sep-03-2003 14:55  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

Håller med några av er, andra inte... men det är rätt att det är inte som det var förut, och som man alltid säger "det var bättre förr"....folk kommer alltid att säga så....

Tycker det funkar rätt bra jag Jämfört med andra ställen.

Vi som vart här länge kommer alltid vara en tight grupp...hur många som än ansluter hit Gör någon något dumt är det bara att säga till på ett snällt men bestämt sätt. Vi kan alla försöka vara lite hårdare på att ha OT trådar i klotterplanket istället.

Själv tycker jag att det är störtkul att det droppar in sköna medlemmar som kan bidra till vår aktivitet. Förr eller senare kan vi ha våra TA fest


___________________

Old Post Sep-03-2003 15:29 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix



Registered: May 2001
Location: Sweden

tänkte bara förtydliga mitt "uttalande" genom att tillägga att jag inte har nåt emot sk. OT-trådar


___________________
man with no sig

Old Post Sep-03-2003 15:31 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MojjMojj
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2003
Location: Stockholm, right about here.
Talking

Håller med er, jag som ny skäms lite över andras beteende hära. Känns lite pissigt för tillslut så dras ju "alla" nya över en kant, och det är ju inte ert fel utan de nya "sladder-taskarnas" fel :P Kan säga att TA har verkligen fått mig mer beroende av Trance.

Ps Tackar min gode vän Vizay för vägledningen Ds

Old Post Sep-03-2003 15:57  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired



Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind

det var bra förut men jag går så långt som att säga att det är _nästan_ lika bra som förut, det behövs lite mindre onödiga trådar och inlägg och att folk tänker till innan dom svarar... "har någon annan skrivit ett liknande svar?" "kan jag skriva något givande till tråden" osv...

visst är det intressant att folk håller med men motivera er lite, skriv vad ni håller med om å försök bre ut era grejer lite mer (använder bara hålla med grejen som exempel, givetvis gäller det andra sorters svar också)

se nsäger jag som kenny, tycker bara det är dunderkul att det dimper in nya människor, så länge folk sköter sig så tillför dom ju bara bra saker


___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-03-2003 16:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music



Registered: Apr 2002
Location: Space


där var ordet, det är lite små tramsigt, i vissa trådar känner jag "fjortis-vibbar" nästan, men men, det var bättre förr som sagt... men tiden går framåt.

Old Post Sep-03-2003 17:43 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > För mycket pers här..
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAmazing Guitar Lead Tune I.D. [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Kessok - "Reality" (Pulsedriver Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:41.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!