|
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Har samma känsla, men jag tror inte det är ett sånt kul land att leva i förutom att trancescenen är stor. Ett land jag är ruggigt sugen på är Spanien, men jag tror att jag skulle gå under där med. För många likasinnade. ..heh. |
hehe du e verkligen den första svenskan som tittar på holland utan de rosa glasögarna 
avsett av trance-scenen, storleken, stranderna och kanske vädret tycker jag väldigt dåligt om landet som jag bor in. om politiken, polisen men särskilt om folket i allmänt..
men det ser du inte som turist, om man bor här för typ en eller två år. då uppdycker sanningen.. alla är verkligen egoistiskt som fan. (lätt att förklara när man bor med ungefär 16 miljon människor och 8 miljon bilar i en område av bara 30x15mil).
___________________
GHF Community - for all your EDM needs!
|