|
Re: Armin beetje te veel airplay?
| quote: | Originally posted by Switch
ik zie hier in 1 oogwenk al 5 threads (met deze 6 ) over Armin van Buuren gaan, vinden jullie niet dat het een beetje te veel van het goeie is? tuurlijk is het een goeie dj, en ik luister ook altijd naar ASOT, maar geen enkele thread over Tiesto en hij is toch de zogenaamde nummer 1 van de wereld? of noem eens wat andere goeie dj's. |
3 van die 5 threads gaan over het album van Armin. Toen Nyana een paar weken geleden uitkwam was er zeker het dubbele aantal threads over te vinden. Niet zo raar dus dat aantal Armin threads.
___________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
|