|
dat Kluivert zogenaamd geen goede combinatie kan maken met elke andere spits is dikke onzin. allen met Van Nistelrooy loopt het niet. staat Makaaij er in dan loopt het veel beter.
ik vind ook dat Zenden niet op de linksback positie moet staan, maar gewoon op linkshalf. 't is een snelle jongen en dat moet je uitbuiten. en Overmars moet niet zo zeuren dattie zo graag op links wil, 't is een rechtspoot en we hebben al genoeg spitsen, dus laat em maar wat oefenen op mooie krulballen van buiten de 16.
ik snap niet dat Van Bommel erin staat, die vind ik altijd zo slap spelen, en toch krijgt ie elke keer een goeie beoordeling van de kranten. die ene splijtende pass per wedstrijd is veel te weinig.
ja, laat maar eens wat jeugd spelen, effe kijken wat het wordt. wel natuurlijk gemixed met wat routiniers, die heb je toch wel nodig. jammer dat we geen echte backs meer hebben in de jeugd. Frank de Boer en Jaap Stam zijn de jongsten ook niet meer, dus dat kan nog wel een probleem worden. misschien Chivu maar laten naturaliseren tot nederlander 
ik ben (nog) niet zo'n fan van Sneijder. hij heeft een leuk schot hoor van de tweede lijn, maar veel meer zit er nog niet in. in de opbouw wordt hij vaak overgeslagen, en pas als de bal van de spits wordt terugggekaatst, schiet hij op doel. betekent dus dat er anderen moeten zijn die het verdedigende werk moeten oplossen voor hem. te weinig rendement nog...
Fernando Ricksen mag van mij wel thuisblijven, slappe speler...
Philip Cocu, geweldige speler, loopt alle gaten dicht, speler die je nauwelijks opvalt, maar doet altijd zijn werk goed.
Davids, echt bijtertje, die laat niet los, maar elk team heeft 1 zo'n speler nodig. soms moet er gewoon effe geschopt worden om je eigen spelers wakker te schudden. prachtige speler met een goeie dribbel en eindpass.
Van Nistelrooij, echt goeie speler bij Man Utd, maar bij Oranje heb ik hem nog maar 1 keer zien excelleren, tegen Duitsland. valt op door lakse instelling en foute afspraken met Kluivert.
Edwin van der Sar mag eigenlijk ook wel eens vervangen worden, is lang niet meer de van der Sar van 94/95 bij Ajax. genoeg goeie keepers om hem op te volgen, Sander Westerveld, Ronald Waterreus, en de beide keepers van Feyenoord.
tja Seedorf is en blijft een aparte vent, hij maakt zo veel fouten, en toch heeft ie een uitstraling van "kom maar op". speelt beter bij zijn club dan bij Oranje.
|