Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > over voetbal enzo: wat moeten we met het NL elftal?
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
arjoderoon
Daniëlle Addict

Registered: May 2001
over voetbal enzo: wat moeten we met het NL elftal?

ik vraag me echt daadwerkelijk af wat een hoop van die internationals bezielt... of juist niet bezielt...
iedere interland maken ze er een wanvertoning van. vond het eigenlijk wel jammer dat het team van moldavie uiteindelijk toch nog verloor. lijkt wel alsof het voor hen een vervelend trainingspartijtje is. straalt absoluut geen enthousiasme vanaf dat ze het een eer vinden om voor het nl elftal te mogen voetballen. wat mij betreft mag advocaat gewoon al die standaard internationals eruit gooien en een hele hoop nieuwe spelers selecteren. laat al die jonkies maar het overnemen.. daar kunnen we tenminste nog jaren lang van genieten ipv die oude verwende miljoenen spitsen..... wat is bij die lui en bij advocaat nou het probleem?

Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto

Old Post Jun-23-2003 13:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for arjoderoon Click here to Send arjoderoon a Private Message Add arjoderoon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

Ik weet niet naar welk Nederlands Elftal jij zit te kijken, maar dat team wat ik laatst zag is gewoon nog volop in de race voor het EK..

En die hebben toch al een tijdje niet meer verloren.. Maar goed dat zal wel weer niet genoeg zijn voor sommige mensen

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Jun-23-2003 13:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Ah, interessant topic.

Ik vind (mijn mening) het elftal de laatste tijd zeer belabberd spelen.
Ze winnen misschien wel maar er zit totaal geen pit meer in.
Van mij mogen al die ouwe knakkers der wel eens uut.
Er loopt zat spul rond wat zeer gemotiveerd is.
Het lijkt wel of al die ouwe internationals het als verplichtinkje zien en maar effe een balletje trappen.
Dit is echt geen team voor een EK.
Er moeten meer nieuwe gezichten in, meer vers en jong.

Kluivert mag er van mij uit, die gast raakt geen bal meer.
Vorige wedstrijd had hij 3 keer de bal tegen zijn teen gekregen en that was it.
De speler combinaties met Kluivert zijn bagger.
Er moeten 2 nieuwe frisse felle spitsen komen.
Het liefst 3.....mooi Ajax systeempje pakken met buitenspelers die extreem hard kunnen lopen.
Dit is gewoon flut...lijkt net een senioren team.
Davids vind ik nog wel passen, die blijft vel en gaat tot het randje....geen enkele middenvelder/spelverdeler die het in zijn hoofd haald om tijdens een halve finale (CL) flink hard te werken...al die andere kneuzen kijken wel uit..mietjes die bang zijn dat ze wellicht een rooie kaart halen en geen finale mogen spelen.....spelers met pit....dat missen we.....

Old Post Jun-23-2003 14:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by New Wave
Ah, interessant topic.

Ik vind (mijn mening) het elftal de laatste tijd zeer belabberd spelen.
Ze winnen misschien wel maar er zit totaal geen pit meer in.
Van mij mogen al die ouwe knakkers der wel eens uut.
Er loopt zat spul rond wat zeer gemotiveerd is.
Het lijkt wel of al die ouwe internationals het als verplichtinkje zien en maar effe een balletje trappen.
Dit is echt geen team voor een EK.
Er moeten meer nieuwe gezichten in, meer vers en jong.

Kluivert mag er van mij uit, die gast raakt geen bal meer.
Vorige wedstrijd had hij 3 keer de bal tegen zijn teen gekregen en that was it.
De speler combinaties met Kluivert zijn bagger.
Er moeten 2 nieuwe frisse felle spitsen komen.
Het liefst 3.....mooi Ajax systeempje pakken met buitenspelers die extreem hard kunnen lopen.
Dit is gewoon flut...lijkt net een senioren team.
Davids vind ik nog wel passen, die blijft vel en gaat tot het randje....geen enkele middenvelder/spelverdeler die het in zijn hoofd haald om tijdens een halve finale (CL) flink hard te werken...al die andere kneuzen kijken wel uit..mietjes die bang zijn dat ze wellicht een rooie kaart halen en geen finale mogen spelen.....spelers met pit....dat missen we.....

davids blijft fel ja, en maakt veel overtredingen ook das geen voetballer geworden, maar een schoffelaar. Nederland wou altijd MOOI voetbal spelen weet je nog. En dat kan nog steeds in deze tijd. Maar met davids zeker niet. En (bijna) de rest van het team ook niet. Er moet wel verandering komen maar dr is geen coach die het durft.

Old Post Jun-23-2003 14:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

Misschien moest Advocaat het huidige systeem maar loslaten en Van Der Meyde op rechts en Overmars op links zetten. Geen 4-4-2 dus, maar 4-3-3.

Verder Van der Vaart in de basis lijkt me duidelijk, en in godsnaam Van Bommel thuislaten. Als Seedorf dan eens een paar wedstrijden niet nonchalant speelt en Zenden iets feller verdedigt dan moet er toch qua veldspel veel meer uit te halen zijn.

Ik denk niet dat je de gevestigde orde al thuis moet laten. Kluivert is zo slecht nog niet, maar komt niet tot z'n recht in het huidige systeem. Misschien dat Sneijder op niet al te lange termijn een grotere rol kan gaan vervullen...

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Jun-23-2003 14:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
dat Kluivert zogenaamd geen goede combinatie kan maken met elke andere spits is dikke onzin. allen met Van Nistelrooy loopt het niet. staat Makaaij er in dan loopt het veel beter.

ik vind ook dat Zenden niet op de linksback positie moet staan, maar gewoon op linkshalf. 't is een snelle jongen en dat moet je uitbuiten. en Overmars moet niet zo zeuren dattie zo graag op links wil, 't is een rechtspoot en we hebben al genoeg spitsen, dus laat em maar wat oefenen op mooie krulballen van buiten de 16.

ik snap niet dat Van Bommel erin staat, die vind ik altijd zo slap spelen, en toch krijgt ie elke keer een goeie beoordeling van de kranten. die ene splijtende pass per wedstrijd is veel te weinig.

ja, laat maar eens wat jeugd spelen, effe kijken wat het wordt. wel natuurlijk gemixed met wat routiniers, die heb je toch wel nodig. jammer dat we geen echte backs meer hebben in de jeugd. Frank de Boer en Jaap Stam zijn de jongsten ook niet meer, dus dat kan nog wel een probleem worden. misschien Chivu maar laten naturaliseren tot nederlander

ik ben (nog) niet zo'n fan van Sneijder. hij heeft een leuk schot hoor van de tweede lijn, maar veel meer zit er nog niet in. in de opbouw wordt hij vaak overgeslagen, en pas als de bal van de spits wordt terugggekaatst, schiet hij op doel. betekent dus dat er anderen moeten zijn die het verdedigende werk moeten oplossen voor hem. te weinig rendement nog...

Fernando Ricksen mag van mij wel thuisblijven, slappe speler...

Philip Cocu, geweldige speler, loopt alle gaten dicht, speler die je nauwelijks opvalt, maar doet altijd zijn werk goed.

Davids, echt bijtertje, die laat niet los, maar elk team heeft 1 zo'n speler nodig. soms moet er gewoon effe geschopt worden om je eigen spelers wakker te schudden. prachtige speler met een goeie dribbel en eindpass.

Van Nistelrooij, echt goeie speler bij Man Utd, maar bij Oranje heb ik hem nog maar 1 keer zien excelleren, tegen Duitsland. valt op door lakse instelling en foute afspraken met Kluivert.

Edwin van der Sar mag eigenlijk ook wel eens vervangen worden, is lang niet meer de van der Sar van 94/95 bij Ajax. genoeg goeie keepers om hem op te volgen, Sander Westerveld, Ronald Waterreus, en de beide keepers van Feyenoord.

tja Seedorf is en blijft een aparte vent, hij maakt zo veel fouten, en toch heeft ie een uitstraling van "kom maar op". speelt beter bij zijn club dan bij Oranje.

Old Post Jun-23-2003 15:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Ruud gaat voor ons het EK winnen net zoals van Basten dat 16 (!!!) jaar geleden heeft gedaan

Old Post Jun-23-2003 15:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by jploveparade
Ruud gaat voor ons het EK winnen net zoals van Basten dat 16 (!!!) jaar geleden heeft gedaan

laten we het hopen. en natuurlijk met wonderschone doelpunten, want dat schot uit de lucht is zo bijzonder niet meer

Old Post Jun-23-2003 15:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Voor je zo'n topic opent en daarna al die reacties opwekt had je je ook ff kunnen bedenken dat het Nederlands elftal nooit goed presteert op voorrondes. Het gaat altijd moeizaam maar als ze dan op een eindronde komen laten ze zien wat ze waard zijn.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jun-23-2003 16:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Remy D
Voor je zo'n topic opent en daarna al die reacties opwekt had je je ook ff kunnen bedenken dat het Nederlands elftal nooit goed presteert op voorrondes. Het gaat altijd moeizaam maar als ze dan op een eindronde komen laten ze zien wat ze waard zijn.

klopt, heb je helemaal gelijk in

Old Post Jun-23-2003 16:22  Netherlands
Punt
tranceaddict

Zolang Nederland nog volop in de race is voor het EK kan het me niet zoveel boeien hoe ze spelen. Het is het resultaat wat voor mij telt.

Van der Vaart mag van mij wel eens vanaf het begin starten en niet als invaller. Voorin blijft het een lastige situatie. Ik vind dat Advocaat eens wat vaker voor Pierre van Hooijdonk moet kiezen in de tweede helft. Misschien dat dat eens een optie is.

En probeer het eens met Van Nistelrooij en Makaay. Het is gebleken dat het niet het seizoen van Patrick Kluivert is geweest. Ik vind dat je de beste spelers van dit moment moet opstellen en dan komen Makaay en Van Nistelrooij bij mij eerder dan Kluivert.

Old Post Jun-25-2003 11:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Punt Click here to Send Punt a Private Message Add Punt to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

van mij mogen ze dat hele gevoetbal afschaffen, dat kost alleen maar geld en er komen alleen maar rellen van!

Ga eens dood!

Old Post Jun-25-2003 13:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > over voetbal enzo: wat moeten we met het NL elftal?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHard trance tune from mid to late 90's. [2015] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackApollo 440 - Stop The Rock (gigolo instrumental mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:12.

Forum Rules: