|
| quote: | Originally posted by Dioxys
första albumet är enligt mig ett mästerverk! dock nu när tredje kommer så undrar jag lite var fan han varit dem senaste åren? låter precis likadant :/ lite synd faktiskt 
|
En liten rättelse: Han har gett ut 4 album nu, Addicted To Music är det senaste. Men annars så håller med dej.
Hans första album, Movin' Melodies, är helt klart det bästa. Det andra, Two Worlds (dubbelalbumet), är sådär, inte alls lika bra som det första. Det tredje, Dedicated, är också ok, men tyvärr så är alla singlar likadana (samma sångare i alla, plus ganska liknande annars också). Det fjärde och senaste, Addicted To Music, innehåller endel helt bra sånger, men tyvärr, tyvärr, så har han ännu inte kommit på nåt nytt för sina singlar. Samma sångare, som för övrigt har varit med på alla singlar ända sen Let You Go på Two Worlds, är ännu bara med i tex den nyaste singeln I Don't Wanna Stop. Snart så kommer en ny singel, Long Way Home, vet inte hur det är med den.
Det börjar faktist gå till överdrift. Sorry att jag säjer så här, men han är ju nästan värre än Scooter, med tanke på singlarna.
ATB: Samma sångare i 4 singlar i rad + i några sånger på albumen
Scooter: Samma koncept i 4 singlar i rad
Hoppas att han kommer på nåt nytt snart..