Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ta-träff/sthlm/lör 5:e Juli ?
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002
Question Ta-träff/sthlm/lör 5:e Juli ?

Tjenare allihopa!

Som ni kanske vet så kommer Socially Hazardous bjuda på lite cool musik på långholmen den här lördagen. Ta-picknicken blev ju lyckad så vi kanske kan göra ännu en till lyckad träff. Jag undrar hur många som skulle kunna komma och så skulle vi kunna göra en träff som förut.

BE THERE !

Last edited by dj_hysterix on Jul-03-2003 at 15:17

Old Post Jul-03-2003 00:28  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Re: Ta-träff/sthlm/lör 5:e Juli ?

quote:
Originally posted by dj_hysterix
Här är en bild från förra träffen för att visa er att man har skitkul på dom här träffarna

ser iofs inte nån bild på hur kul ni hade
trevligt initiativ. ja e dessvärre 40 mil norr om den kungliga huvudstaden och kan inte ta mig ner pga jobb. ha det så kul iaf ni som drar dit.

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jul-03-2003 07:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

Hoppas de blir bra väder!!!!!!

Old Post Jul-03-2003 10:29  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Re: Re: Ta-träff/sthlm/lör 5:e Juli ?

quote:
Originally posted by Glorie
ser iofs inte nån bild på hur kul ni hade
trevligt initiativ. ja e dessvärre 40 mil norr om den kungliga huvudstaden och kan inte ta mig ner pga jobb. ha det så kul iaf ni som drar dit.

bah..billig passagen-skit

här e iaf en länk, den bör funka: Bilden

Old Post Jul-03-2003 10:39  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001
Re: Re: Re: Ta-träff/sthlm/lör 5:e Juli ?

quote:
Originally posted by dj_hysterix
bah..billig passagen-skit

här e iaf en länk, den bör funka: Bilden

eller inte...

Jag får väl fixa det då..

fin bild BTW!

Old Post Jul-03-2003 12:10  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

haha! finns det fler bilder från picknicken?

Old Post Jul-03-2003 12:28  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

lol @ mig och stefan som bara slår sig med dom där

Kan nog hända att jag kommer ut en sväng på långholmen mot kvällen sådär när dom börjar lira Psy musik...vi brukar elda där

Old Post Jul-03-2003 13:32 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Mind, på tal om eldning...

Träffade en kille förra helgen som eldade utanför ett uteställe här i Borås. Gick fram å snackade lite löst med snubben, frågade bland annat vart man kunde köpa såna "poi-prylar". Han var inte alls speciellt sugen på att tala om det för mig, fast jag tjatade lite på honom... Är detta nåt "vanligt" beteende att man vill vara lite hemlighetsfull med detta, eller var han bara gay??

Old Post Jul-03-2003 14:11  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE

Träffade en kille förra helgen som eldade utanför ett uteställe här i Borås. Gick fram å snackade lite löst med snubben, frågade bland annat vart man kunde köpa såna "poi-prylar". Han var inte alls speciellt sugen på att tala om det för mig, fast jag tjatade lite på honom... Är detta nåt "vanligt" beteende att man vill vara lite hemlighetsfull med detta, eller var han bara gay??

Han måste ju vart lite "gay" då för jag som inte heller är så insatt och har ändå pratat med flera som håller på med detta i samband med träffar med Eldsjäl men då har alltid alla vart super trevliga... och då var dom tom. Stockholmare

Old Post Jul-03-2003 14:17  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

yupp..han var gay

men tillbax till topicen...vilka är det som kan tänka sig komma ?

Old Post Jul-03-2003 15:19  Europe
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

vafan ska ni jämt ordna det här när man är TVUNGEN att åka iväg för??

nej, nu går jag inte på det här i ren protest för att ni håller på på detta viset, ni måste ha nån jävla insider som kollar upp när jag absolut inte kan stanna i sthlm

Old Post Jul-03-2003 15:27 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE

Det var en tönt du träffade... Vill du ha prylar så är det bara att höra av dig till mig...Brorsan min och hans tjej bygger både täning och eld-utrustning... Guaranteed quality

Dioxys, dom kommer köra nästan varje lördag hela sommaren tills det blir kallt vad jag förstått...gjorde dom förra året...

Old Post Jul-03-2003 17:15 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ta-träff/sthlm/lör 5:e Juli ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmental theo @ eindelijk [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMoonbeam - What Dreams May Come (Club Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:43.

Forum Rules: