trip at: rocky horor picture show
rhpsטוב אז ככה יום שישי האחרון הלכתי עם חברים למופע
שהיה בקולנוע כוכב רמת השרון למי שלא מכיר זהו מופע של כל מיני אנשים מוזרים בקשר לסרט , לא זה לא רוקי עם סילבסטר סטאלונה גם אני חשבתי ככה בהתחלה
טוב הגענו לשם הכל טוב ויפה בכניסה לשם היה איזה בחור שמן שהזיע כמו חמור נראה לי קרעו לו נבות שחברים שלי הכירו אותו מפעם קודמת שהכין משקה שיש איסור לשתות אותו במדינות מסוימות שנקרא
abscent
ההוא מביא גזיה שם אבסולוט סוכר אניס ועוד כל מיני שטויות ככה שאנחנו מסתכלים עליו מכין נכנסות דאבות בלי שיניים ועם תחת שאפשר לבנות עליו
התנחלות שלבושות בחזייה ותחתונים באותו רגע התעוורתי,
טוב ההוא סיים להכין עושה לנו בואו תטעמו חבר שלי שאין לו אלוהים שותה את כל הכוס ואומר לנו שזה מר אחר כך הבנאדם שהכין את זה מוציא מהכיס שלו בקבוק כמו של וויסקי ואומר לנו תטעמו יא נקבות טוב אחרי שחברים שלי טועמים מגיע תורי לקחתי שלוק והיה לזה טעם כמו גולד דיזל מהול עם שמן מכונות אחר כך הבחור שהכין את זה אומר לנו שיש בזה איזה סם קוצ'יאן משהו כזה והמשקה כמעט ספירט 90%אלכוהול
ישר רצנו לקנות איזה משהו לשטוף תגרון
טוב אחר כך חברים שלי ואני ישבנו לדבר עם כמה בנות ואז נכנסו פנימה איזה סרחון כולם מעשנים באולם ואני רואה ילדים גיל 13 עולים לבמה ושופכים עליהם משקה וירג'ן מעורבב עם שתן.... על מקומות צנועים בגוף והיתה איזה פוסתמה ששתתה את זה ואחר כך מצצה את הפקק כאילו היא מוצצת זין ,אחר כך היו שם כמה בנות שהיו טופלס אבל זה לא מחזה מרהיב
אקיצר אני מזה לא אהבתי את המופע וחברים שלי נשארו לאפטר פרטי ואני
נסעתי עם חבר שלי השיכור (זה ששתה את הכוס המלאה אבסנט) הביתה
לסיכום הכרטיס למופע עלה לי 38 שקל והמונית חזרה הביתה עלתה 57 שקל
אלה היו ה95 שקל הכי מסריחים שאי פעם בזבזתי
ןזה היה היןם שישי הכי עלוב שבזבזתי בחיים שלי
בקיצור: לא ללכת
|