|
באת לאדם הנכון
אוקיי
דבר ראשון
להוריד את כל האיקולייזר עד למטה
טיפ:
לא ממקססים עם קרוספיידר
פיידרים של ווליום מקנים לך הרבה יותר שליטה
עכשיו
מעלים את הווליום טיפה
לאט לאט אתה מתחיל להעלות את ה
MID
ואחרי זה נותן טיפה
LOW
מעלים את ה
HI
ומחליפים סימולטנית
אחרי זה ממשיכים להעלות את ה
MID
ובאותו זמן מורידים את הבאס מהטראק השני בקצת
מכאן זה כבר קטע של יצירתיות
אני אוהב להחליף את הבאסים בתנועה חדה ככה שירגישו שהמיקס בא ממש משום מקום
או שאפשר רק לעשות את זה לאט ולתת למאזין הרגשה כאילו הוא שומע את אותו טראק ולא מרגיש שעבר בכלל.
כמובן אפשר לתבל בקאטים ואפקטים חמודים למיניהם.
עוד שיטה שעובדת מצוין זה לשים את האקולייזר ככה
LOW: למטה עד הסוף
MID: עוצמה מלאה
HI: רבע עוצמה
מעלים את הווליום לאט לאט
מעלים את ה
LOW
ובאותו זמן מורידים את ה
MID
של הטראק השני
לא ירגישו את זה כי ה
MID
של הטראק שאתה מכניס הוא בעוצמה מלאה
הבאס ימלא את המקום שלו.
ואת ה
HI
להחליף סימולטנית.
זה רק שני דרכים יש לי עוד איזה כמה שיטות שאני משתמש בהם אם אתה מעוניין
צפצף לי באייסיקיו
62587055
___________________

SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!
|