känner att jag trivs inte här längre.. så många nya och så mycket bråk och så, så jag känner inte för att vara kvar längre..
trivs helt enkelt inte
synd att det ska bli såhär, men... jaaa...
neee.. skojar bara.. oroa er inte
ska bara iväg 2 veckor till ayia napa och parta sönder mig
åker imorgon bitti kl 07.00.... kommer hem 1 augusti sen..
men då blir det la rehabilitering i några månader
e la inne en del underdagen medan jag håller på att packa och så, men sen så bär det iväg....
så ni får ha det så bra här hemma i sverige där det kommer att ösregna och åska dygnet runt medan jag e borta....
[LÄS NÄR JAG HAR ÅKT] HEJ DÅ *vinkar* *snyft* *snyft* [/LÄS NÄR JAG HAR ÅKT]
___________________
Daniel
Jul-17-2003 10:47
nils
château flight
Registered: Sep 2001
Location: örebro
Jul-17-2003 10:49
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
haha trodde fan du var seriös först.... lämna TA, det går väl inte?
Jul-17-2003 10:54
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
phew trodde också du va seriös först
men fan va nice, resa utomlands å grejer...fast de verkar ju inte behövas med den värmen vi har direkt
jaja ha det så trevligt min favoritgöteborgare
PS. Vi tar er på råsunda idag
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Jul-17-2003 11:12
NooN
[Kevin Rust]
Registered: Jul 2003
Location: Dit ingen vill, Sweden
Att lämna TA är som att lämna livet.
Jul-17-2003 11:12
Endre
lol space music
Registered: Apr 2002
Location: Space
Re: Lämnar er tyvärr
quote:
Originally posted by dbl
så många nya
sant, otroligt många här och där.
ha så trevligt!
Jul-17-2003 12:06
ice_key
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
Location: Hässleholm
Re: Lämnar er tyvärr
quote:
Originally posted by dbl
ska bara iväg 2 veckor till ayia napa och parta sönder mig
åker imorgon bitti kl 07.00.... kommer hem 1 augusti sen..
Ahhhhh..... nice det juh funderade på att åka iväg i sommar, men min särbo har ingen semester i år så jag får väll hålla mig till i vinter i stället
___________________
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering
Jul-17-2003 12:10
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by NooN
Att lämna TA är som att lämna livet.
Ha ha... bra sagt
Trodde du, dbl, hade fått spel först, knasputte... Men fan va kul ni kommer få, jag har som sagt vart där själv för 3 år sen. Vi var 8 grabbar som festa skiten ur oss i 2 veckor.
Jag var med om en sån sjuk grejj när jag var där... en polare som inte är så insatt i denna musiken gick omkring själv efter att ha tappat bort alla och hamnade på ett Engelskt hak... När han kom hem vid 6 tiden på morgonen var han som på droger, helt hög och lyrisk (detta har jag berättat för men de e en favorit i repris)
Han berättade hur stämmningen hade vart och hur jävla coolt det hade vart... Sen berätta han att ingen mindre än Poal Oakenfold hade lirat... då förstog jag han... fan att man missa det... hade inte en aning om det :P
Ayia Napa är helt sjukt iaf. det festas där så inåt helvete... Nere på stranden på nätterna ligger det ett par var 20e meter å jökar medans en del går ut i vattnet å gör det...
Ett råd... hyr moppe och kör till Capo Greco... helt otroligt stup och utsikt, ligger bara 1 mil bort... på vägen tillbaks stannar ni vid "Water caves"... alltså vatten grottorna där man kan hoppa från klippan rakt ner i de blå... 10 meter högt...
Synd jag inte kommer hem förns imorrn för annars kunde jag skickat ett video klipp från vattengrottorna...
Ett annat råd... åk "Sling Shot"... har videoklipp på det hemma också... kul som satan...
Ha de så jävla bra nu Göteborgarn ellerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Originally posted by Vizay
jaja ha det så trevligt min favoritgöteborgare
nej herregud.. går ju inte att lämna TA... skulle ju vara hel jobbigt
ska försöka komma ihåg det steve
*skriver cap greco, water caves och slingshot på en lapp*
usch va jag längtar till planet går nu... håller på att packa.
försöker komma på saker jag kan ha glömt... men det ska nog gå bra..
just det ja... måste ju ta och bränna några trance skivor också...
så det finns någon vettig musik att lyssna på
___________________
Daniel
Jul-17-2003 13:37
robstar
Excited
Registered: Nov 2001
Location: Stockholm
YES! Jag har väntat på den här dagen sååååå länge!
Ska bli så skönt när du försvinner från forumet!
Baaaaaaahahahaha!!!!!!
Har så kul dude! Sup inte ihjäl dej bara.
LateRZ:!:!
Jul-17-2003 15:55
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
haha, ja läste gulrutan från förra sidan och fatta direkt att du skoja ha de så braaa på cypern! å bränn dig inte i solen bada mycket och dansa som en galning (på klubbarna alltså!!)
___________________
Tom Cloud - Told You So
Jul-17-2003 16:40
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
quote:
Originally posted by robstar
YES! Jag har väntat på den här dagen sååååå länge!
Ska bli så skönt när du försvinner från forumet!
tack tack.. älskar dig med
va tråkig du e glorie
nädå.. ska försöka att inte bränna mig i solen.. har oslat en del innan jag åker ner nu också, så jag hoppas det kommer gå bra.. e iallafall inte helt blek
hittar vi bara något bra ställe med schysst musik så kommer jag allt att dansa sönder mig
va så längesen nu :/