Wat vinden jullie,als echte trancefreaks, van de linu up van Sensation?
Wat vinden jullie nouw van de line-up van sensation????
Ik vind het echt heel jammer dat michel de hey en roog draaien.
In plaats van hun hadden ze beter Tiesto en Armin kunnen nemen .
maar ja , hoe denken jullie hierover???
greeetzzzzzz
___________________
bc
Jul-01-2001 10:01
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
deze discussie is al helemaal uitgevoerd........met als conclusie dat de line-up gewoon kut is
Zoveel newbies hebbe we toch niet in het holland forum.. iedereen heeft idnt volgens mij al geflamed.. gezegd dat Roog een nerd is.. dat jean een arrogante skratchende homo is.. etc etc..
Re: Wat vinden jullie,als echte trancefreaks, van de linu up van Sensation?
quote:
Originally posted by joesterizor hadden ze beter Tiesto en Armin kunnen nemen
For your information: Tiesto en Armin draaien helemaal geen trance, dus ECHTE tranceliefhebbers zouden het nóg een kutline-up vinden als zij er stonden.....
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jul-01-2001 14:29
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
Wat draait tiesto dan?? R&B? lol..
okay zonder dollen.. xplain.. t is vaak uplifting(trance) en laatst was het gewoon hardtrance/trance hehe
Hey Blik have fun op je vakantie.. neu.. veel plezier :0