 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001
Location: Gothenburg, Sweden
|
|
|
jisses. hur kan man inte gilla BT. och det är han inte DOM!
Brian Transeu heter geniet. Han är en stor orsak till att trancescenen exploderade så stort i mitten och slutet av 90-talet.
Lyssna bara på hela Movement In Still Life-skivan. Tveklöst ett av historiens bästa album. Sättet han blandar trance, house, breakbeat, ambient, aukustiska ballader är svårslaget och ett garanterat bevis på att han är ett universalgeni när det gäller musik.
Godspeed, Mercury & Solace, Dreaming, Namistai, Flaming June, Dreaming... ja låtlistan kan göras lång när det gäller hans fantastiska alster. Att sedan tranceproducenter som Airwave dyrkar honom och anser honom vara den största inspirationskällan är väl bara lite smicker.
eller som Orbital uttryckte det. BT is God and God is good. :-)
___________________
My new oldskool TRANCE mix!
|
|
Jul-11-2003 23:09
|
|
|
 |
 |
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001
Location: Oslo, Norway
|
|
|
Jul-12-2003 12:22
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 12:32.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|