Jag har blivit beroende av denna juice... Ni måste bara testa Mandarin + Green Tea ...den e fet Mango är inte dum den heller - perfekt till härliga sommardrinkar
___________________
har inte testat den. Men Hallonsaft äger
Jajamensan, Chiquita Juicerna e grymt stabila har haft dom på jobbet i över ett halvår, har fördruckit på dom
___________________ Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering
igen är sverige först. finns inte i Holland
___________________ GHF Community - for all your EDM needs!
hmmm, Holland? Har inte Ahold det??
aldrig hört talas om.. något man kanske skulle testa på då
___________________ Daniel
quote:Originally posted by ice_key hmmm, Holland? Har inte Ahold det?? Ahold är bara en 'stockholder' (eng.) .. De har en supermarknadkädja som heter Albert Hein. Men även dem har inte det..
Last edited by ScuL on Jul-17-2003 at 22:40
quote:Originally posted by zamson Ni måste bara testa Mandarin + Green Tea ...den e fet Mango är inte dum den heller - perfekt till härliga sommardrinkar får se till o köpa det nästa gång jag handlar då.. jag brukar köpa glocken gold juice (tropisk & citromix)..skitbilligt och skitgott! ..man får 2L för 10:-
Aldrig druckit den juicen, men vill bara säga att Brämhults är en fet bluff! och till överpris dessutom!
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA