NyKoN
"SMACK That Ass" Addict

Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
|
|
|
| quote: | Originally posted by Ariels
חכה עוד שבועיים לא תוכל להכנס עם גרסאות ישנות
!?!?! מה אנחנו לא מכירים אותם כבר |
פרט נמק והסבר
מה זה גרסאות ישנות? 2001 בי זה ישן?
או שאתה מדבר רק על לייט?
ניסיתי את הלייט המסריח הזה שהוא היה עוד בפיתוח... איזה חרא מרוכז הדבר הזה...
אין היסטורי וזה גם לא נוח
איך אתם יכולים להשתמש בזה בכלל?
2001 בי הכי טוב

|
|