אני לא מאמין סתם שוטטתי לי בלילה פתאום אני קולט את זה!!!! זה במסגרת ליין הסטיספקשן שנקסט משיקים הקיץ הזה בדום והחדשות הרעות הם שנקסט כמו נקסט.... 22+ אני חייב להכנס אלוהים....
___________________ What makes a good tune is having a source of passion to its creation
חופשי הם שם יתכן גם אני ועוד איזה כמה שבועות גם Scott Bond @ DOME תכלס נקסט הפקות סתם זבל
Last edited by cluBBer on Jul-18-2003 at 05:56
שמעתי על זה... כל הזין שזה לגילאים כאלה... אבל עם נקסט אין על מה לדבר... זה זין לכולנו ואולי הם חרא הפקה... אבל מביאים די ג'יים מעולים
___________________ .
הם באמת מביאים דיג'ייאים תותחים סקוט בונד מגיע ב8.8 וארמין מגיע אחריו ב15.8 ואחריהם מתוכננים להגיע גם מקס גרהם, יוהן חילן ג'ון פלמינג ועוד..
אךךךך.... הם באמת תותחים דוגרי זה ממש ליגה שמביאים דיג'ייז כאלה לארץ.. רק כמו שכמה אמרו פה חבל שזה לא לגיל שלנו אבל מה לעשות נצטרך לחכות קצת בסבלנות
___________________
איזה זונות זה 22 פלוס
שמעו אין מה להגיד הם מבאסים תתחת... הייתי מת ללכת... או להיות ב-15.8 ארמין!!!! אבל צריך קומבינות משהו שקצת חסר לי...
קבלו כמה תמונות ממה שהבנתי רק אחד מהם בא ועוד בונוס קטן יאמי
quote:Originally posted by DJ_Yuval קבלו כמה תמונות ממה שהבנתי רק אחד מהם בא ועוד בונוס קטן יאמי טוב אחים שלי לכל מביני הענייין... מי זה בתמונה..? פיט או בואנו (לא יודע איך לרשום תשם שלו אז אל תסתלבטו עלי כמו על מורן )
It's Piet..
___________________ BasicBeats.dj WebRadio - Your Station, Your Groove!
quote:Originally posted by Blacky It's Piet.. אכן ... בדרך כלל PIET הוא זה שמתקלט בינהם יותר - והרבה לבד בלי באננו ...
___________________ CHICANE - EMPIRES ! ! !
quote:Originally posted by luckystrike והרבה לבד בלי באננו ... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מקינדר בואנו זה הפך לבאננו בנני ובנוני... פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מורן יא מוזר!!!
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA