עדיין לא שיחררו את המידע לרדיו וכאלה כי עכשיו
הם רק מתחילים לעבוד על המופע איחוד !!!
חבר שלי מהצבא - אבא שלו חלק מהמארגים של הענין
והוא ישיג לי הנחה !
הם מתאחדים ל - 6 הופעות !!!
הבנתי שהראשונה תהיה במרץ בקיסריה !!!!
WOOOOPY
אני בטוח יהיה שם אני חולה על משינה
אלקטרוני זה ברור הכי טוב אבל מעבר לזה
מקום שני נראה לי משינה ! איך אהבתי אותם פעם יא אללה !
קיצר חוץ מקיסריה הבנתי שיהיה גם בפארק הירקון ובבלומפילד
ואני לא זוכר את שלושת האחרים
מי יבוא ?
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Nov-01-2002 11:50
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
OMG
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Nov-01-2002 12:03
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
נשמע נחמד ביותר
יש למשינה הרבה שירים טובים
מתי זה יוצא בערך?
וזה רק להופעות איחוד או עוד דברים?
___________________
.
Nov-01-2002 12:06
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נשמע נחמד ביותר
יש למשינה הרבה שירים טובים
מתי זה יוצא בערך?
וזה רק להופעות איחוד או עוד דברים?
לפי מה שהבנתי זה רק ל 6 הופעות
אבל לך תדע !
הם בטח גם יעשו כמה שירים חדשים לכבוד העינין !
משינה תותחים !!!
הייתי בהופעה בסיבוב פרידה והיה ענק ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Nov-01-2002 12:12
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
אני לא מאמין
אם אתה צודק אז אני וחבר שלי תותחים
דיברנו לפני איזה חצי שנה על זה שמשינה צריכים להתאחד כי הם הלהקה הכי טובה איי פעם והתחלנו לדבר על כמה כסף אנשים ישלמו בשביל זה ובלה בלה בלה
יווווו
פארק הירקון - מרחק הליכה מהבית
I'M THERE !
___________________
Never again.
Nov-01-2002 12:33
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
וואי וואי, איחודים שליטה, משינה שליטה, הייתי בהופעת איחוד של כוות לפני שנה... היה אדיר
Originally posted by oDrori
וואי וואי, איחודים שליטה, משינה שליטה, הייתי בהופעת איחוד של כוות לפני שנה... היה אדיר
אז אתה פוגי המשוגע
ראיתי את הסרט שהיה בערוץ 3 והספיק לי
___________________
.
Nov-01-2002 16:14
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
זייייייןןןןןןןןןןןן
יווווואו איך אני מת עליהם!!!!!
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Nov-01-2002 16:22
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
בליינד אני הולך עם אחותי
היא הייתה שרופה על משינה בשנות הטיפש עשרה שלה
אני זוכר פעם היינו בחדר האטום במלחמת המפרץ ובדיוק היה תוכנית עם משינה
ואחותי כזה פתאום
"יוווו אני חייבת להקליט משינה!!!!"
אבא שלי כזה
"שום דבר אזעקה משוגעת איזה להקליט!!"
קיצר עשר דקות ככה היא שיגעה אותנו חחחחח זה היה קטע לספרים
Originally posted by Scorchio
בליינד אני הולך עם אחותי
היא הייתה שרופה על משינה בשנות הטיפש עשרה שלה
אני זוכר פעם היינו בחדר האטום במלחמת המפרץ ובדיוק היה תוכנית עם משינה
ואחותי כזה פתאום
"יוווו אני חייבת להקליט משינה!!!!"
אבא שלי כזה
"שום דבר אזעקה משוגעת איזה להקליט!!"
קיצר עשר דקות ככה היא שיגעה אותנו חחחחח זה היה קטע לספרים
יא אלללללה אבל עד מרץ !!!
איזה בעסה יש עוד פול זמן
בכל אופן - צריך לעשות כושר לקראת ההופעה בירקון למה כדי להיות
שורה ראשונה צריך להיות סוס אחושרמוטה !
אני זוכר בירקון בהופעה האחרונה אח שלי היה שורה ראשונה
וראו אותו בטלוויזיה הוא אמר לי שהוא הלך
איזה 4 פעמים מכות שם ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Nov-01-2002 19:56
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by luckystrike
יא אלללללה אבל עד מרץ !!!
איזה בעסה יש עוד פול זמן
בכל אופן - צריך לעשות כושר לקראת ההופעה בירקון למה כדי להיות
שורה ראשונה צריך להיות סוס אחושרמוטה !
אני זוכר בירקון בהופעה האחרונה אח שלי היה שורה ראשונה
וראו אותו בטלוויזיה הוא אמר לי שהוא הלך
איזה 4 פעמים מכות שם ...
חחחחחח ללכת מכות כדי להגיע שורה ראשונה פצוע?
מה הקטע!?
___________________
.
Nov-01-2002 20:11
itamarsan
Hard and Uplifting=Life
Registered: Jul 2002
Location: yavne,israel
ווואייי זה יכול להיות מעוללהה לאוהבי הרוק השקט
עם תוכל להודיע מתייי זה יקרה אני ישמח