זה מעצבן
כל הזמן נעלמים אייקונים וכפתורים
ואווטרים וחתימות של אנשים לא עולים
אבל עם לוחצים עם מקש ימני של העכבר ובוחרים
show picture
זה כן עולה
ולא רק לפעמים הטקסט נצבע בצבע מגעיל ויש אזה פס לבן בראש העמוד
שלא עלו כמו שצריך HTML עם מלא פקודות
אני היחידי שזה קורה לו שגם אצל עוד
___________________
Jul-21-2003 00:01
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
זה בגלל שהאתר לא עולה כמו שצריך תמיד
זה לא בהכרח בעיות בפורום
וזה שנעלמות חתימות זה בגלל שהשרתים שהחתימות נמצאות עליהם עושים בעיות... זה לא קשור לפורום
ובכל זאת...
בפורום הזה חברים 20,000 אנשים
קשה להחזיק פורום כל כך גדול בנאדם בלי שיהיו בעיות
___________________
.
Jul-21-2003 01:04
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
אריאל צודק זה קורה לי לעיתים דחופות בתקופה האחרונה
וזה ממש ממש מעצבן
___________________
Jul-21-2003 07:01
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
שמע אחי אני מבין שזה מאוד מעצבן...
אבל תבין שזה קשה מאוד להחזיק כזה פורום על הרגליים בלי שתהיה שום בעיה...
אז פשוט תרגע וזהו... קח את זה בסופר אקסטרא לייט
___________________
.
Jul-21-2003 12:26
-CosmicFire-
Craiser Man
Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
אף פעם לא קרה לי...
___________________
Jul-21-2003 12:27
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וזה שנעלמות חתימות זה בגלל שהשרתים שהחתימות נמצאות עליהם עושים בעיות... זה לא קשור לפורום
אמרתי שכשלוחצים
show picture
זה עולה
מסקנה
לא בעיה בשרתים
___________________
Jul-21-2003 14:01
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Ariels
אמרתי שכשלוחצים
show picture
זה עולה
מסקנה
לא בעיה בשרתים
לא בהכרח
סתכל לדוגמה את נענע...
הם לא נותנים לך לשים את התמונה שהעלת אליהם בסרברים אחרים
אבל סתם ככה הם נותנים לך לראות אותה אם אתה נכנס דרכם
וזה בדיוק מה שאתה עושה עם השו פיקטור...
ויש עוד מקומות שעושים את זה כמו גאוסיטיס וכו
___________________
.
Jul-21-2003 14:05
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
X כן אבל לא התכוונתי לזה התכוונתי לזה שיש ריבוע אפור כזה עם
show picture ותלחץ על
....פתאום התמונה עולה
___________________
Jul-21-2003 14:20
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Ariels
X כן אבל לא התכוונתי לזה התכוונתי לזה שיש ריבוע אפור כזה עם
show picture ותלחץ על
....פתאום התמונה עולה
יש מצב שזה גם קשור לשרתים מאותה הסיבה של נענע
אבל לאיודע...
אז נרד מזה
בכל מקרה זה לא קשור אליי...
___________________
.
Jul-21-2003 14:26
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
כן, סאדו מאזו בייבי
?!!?!??!למה לרדת שאפשר לעלות על
___________________
Jul-22-2003 00:55
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
אין קשר לפה אבל
כתוב מכתב לסוואמפר מה אתה רוצה?
קיצקץ - דווקא פעם זה היה לי אבל לאחרונה הכל טוב אצלי
עם הפורום מהבחינה הזאת ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Jul-22-2003 18:40
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
הדבר היחיד שמעצבן זה שאני כל פעם צריך לרענן בשביל לראות אם מישהו שם פוסט
זה לא מתעדכן לי לבד...
פעם זה כן היה מתעדכן לבד...