DJ Jochen - Turn Away nu verkrijgbaar bij Shadowzone!!!!!!
Ja mensen, een tijdje geleden was ik een thread begonnen over een nummer in de Deejays, ik was erachter gekomen dat het dj jochen - turn away was. Je ken em nu downen bij shadow. Ik weet dat er nog een aantal mensen op zoek waren naar dit nummer, dus ik denk ik zeg het ff.
Re: DJ Jochen - Turn Away nu verkrijgbaar bij Shadowzone!!!!!!
quote:
Originally posted by TranceFool Ja mensen, een tijdje geleden was ik een thread begonnen over een nummer in de Deejays, ik was erachter gekomen dat het dj jochen - turn away was. Je ken em nu downen bij shadow. Ik weet dat er nog een aantal mensen op zoek waren naar dit nummer, dus ik denk ik zeg het ff.
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by raoel
Ja wel.
Maar ik kom op zoveel sites dat ik het allemaal niet meer weet wat de URL daarvan is.
Ja dan moet je "favorieten" in je explorer gebruiken
Die staat al helemaal vol
Zal um is ff bijwerken
Kan die vol zitten dan? jezus dan moet je een aardige lijst hebben zeg
Jun-19-2001 16:08
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
nou jongnes hoe klinkt dat nummer dan ???
Jun-19-2001 16:20
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
volgens mij is het niet de Club mix, die vind ik niet echt tof ofzo, terwijl ik me toch echt kan herinneren dat die goed was, de club mix heeft zo'n bekend melodietje, weetnie precies meer waarvan
Originally posted by Blik volgens mij is het niet de Club mix, die vind ik niet echt tof ofzo, terwijl ik me toch echt kan herinneren dat die goed was, de club mix heeft zo'n bekend melodietje, weetnie precies meer waarvan
dalijk ff de andere mixen downloaden
nou snel uppen in de locker en dat weten we het meteen
Jun-19-2001 16:34
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Akira nou jongnes hoe klinkt dat nummer dan ???