|
| quote: | Originally posted by Rising
אם הפקדתם את הפקקים כבר בחשבון שלכם זה לא יעזור למה אי אפשר להעביר דציבלים מחשבון אחד לאחר....
אז אם מישהו רוצה שהרעיון יעבוד הוא חייב לפתוח חשבון מיוחד שאליו יפקידו את כל הדציבלים... |
חבל לבזבז תדציבלים על משהו שלא יעבוד...
קודם נראה כמה דציבלים יש לאנשים פה...
ונראה כמה בכולל פחות או יותר יש לנו...
...
ואז נדע אם בכלל שווה לנסות
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|