Sorry Ruud voor deze post...maar ik ben zow trots!!! Ik heb er héél hard aan gewerkt om Sugah in te halen...en het is gelukt!!! aaaaaa....this feels great.....
Het was natuurlijk niet zo moeilijk want zo veel is ze er niet meer, maar toch ben ik blij.....misschien ff applyen als moderator voor het nieuwe Techno Forum??? haha...beetje té enthousiast...
Ik hoop dat ik jullie niet (nog) gek(ker) maak met mijn soms idiote posts..haha...ik heb in ieder geval meestal vét naar me zin! Vooral nu ik een team vorm met Dwingo..het REL-team...lekker losahz dissen....en domme newbies..en ex-jailers..haha...goooooood!
nou..eh..laterz...of eeh.... GREETZ!! zoals bellie het zou zeggen
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jun-18-2001 21:14
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Haha gefeliciteerd dan maar he.
___________________
Jun-18-2001 21:17
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
ja gefeliciteerd miss p
Jun-18-2001 21:20
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
Location: Utrecht @ Work
Gefeliciteerd Miss P. (TA Octopussy Reldel???)
LoL
___________________
Back 2 tha Ol' School! Back 2 School Rulezz!!
Jun-19-2001 06:58
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
haha...reldel..jah toen had ik ruzie met cyberia en 9 anderen over die fokking James M...relluh!! haha
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jun-19-2001 07:12
Dwingo
RebelChild
Registered: Nov 2000
Location: Venlo, the Netherlands
Re: Joepie! Vrouw met meeste posts!
quote:
Originally posted by Miss Proximus Vooral nu ik een team vorm met Dwingo..het REL-team...lekker losahz dissen....en domme newbies..en ex-jailers..haha...goooooood!
Count me in
Maar die newbies laat ik toch even met rust. Alleen als ze hardleers zijn, dat is vrij ziekelijk.
Jun-19-2001 07:34
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Re: Re: Joepie! Vrouw met meeste posts!
quote:
Originally posted by Dwingo
Count me in
Maar die newbies laat ik toch even met rust. Alleen als ze hardleers zijn, dat is vrij ziekelijk.
haha ja maar wat is precies hardleers?
___________________
Jun-19-2001 08:44
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
gefeliciteerd Miss P. je hebt er hard aan gewerkt kan ik zien, de useless posts waren niet aan te slepen