|
|
|
|
 |
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001
|
|
|
Sep-23-2003 09:13
|
|
|
 |
 |
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002
|
|
|
Sep-23-2003 12:43
|
|
|
 |
 |
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
|
|
| quote: | Originally posted by Endre
verkar vara en trevlig dude indeed, MEN, "Wonderboy" kan diskuteras
om det meas som om han är ett "underbarn", det finns många begåvade producenter i världen.
|
true true, men ja kanske frågar om att få intervjua nån annan begåvad producent i sverige snart 
| quote: | Originally posted by Rebel9
ursäkta att jag frågar men hur blir man klassad som wonderboy efter en enda släppt låt?
De enda tranceproducenter jag skulle klassa som wonderboys är sådana som släppt extremt mycket välproducerade låtar.
|
meningarna går isär, att få bli kallad wonderboy efter EN låt, tycker inte ja e fel, speciellt inte när det e en sån klockren låt som feelings... (samma sak me envio - touched by the sun, även där en låt i världsklass)
och jag tycker minsann att feelings OCH touched by the sun (för att ta ett annat ex) är välproducerade låtar..
Å andra sidan e väl våra preferenser inte desamma och du är ju skicklig inom ditt gebit, vilket inte jag är på samma sätt Jag har t.ex. hört en kanske...tre låtar av Lieb totalt!!(bara) efter min kompis (som är frälst i Lieb) påtryckningar 
nån som vet vem som myntade uttrycket Wonderboy i samband me Mike Shiver förresten? för jag tänker då enbart på de gamla sega-spelen, som jag för övrigt var mycket bra på 1, 2 & 3 Min mamma klådde mig till och med i 1:an det ni hehehehhe... min pappa gillade streetfighter och nintendo mer nu snöa ja in på nåt annat här
dbl, tick tack 
Last edited by Glorie on Sep-23-2003 at 15:04
|
|
Sep-23-2003 14:58
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 18:18.
Forum Rules: