|
tack allihopa.. ska ut o fota mer ikväll... 
angående sophögsfotona... tog dem för att visa hur islänningarna, som har väldigt fin natur, behandlar naturen... de bryr sig överhuvudtaget inte om den, de dumpar allt på samma ställe mitt ute i finfina naturen... återvinning verkar inte existera här, iaf inte på landsbygden. tror dock inte att det gör det i reykjavik heller.. :/ tråkigt tycker jag... tycker de borde börja att ta hand om naturen innan den är förstörd, istället för att behöva lära sig läxan efteråt som det så ofta blir.. :/
angående svampen... är relativt säker på att det är en magisk svamp, kan dock ha fel. Vet dock att sådanna växer här första gången jag stöter på en sådan i naturen...
___________________
Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
|