Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > Whats up? @ Frankfurt und Umgebung
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
XeCUTionER
King of Kings

Registered: May 2003
Whats up? @ Frankfurt und Umgebung

So, nachdem ich mir für dieses Jahr vorgenommen habe, mehr in FFM unterwegs zu sein, wollte ich doch mal einen thread aufmachen in dem sich die frankfurter austauschen können!
werde versuchen, den thread up2date zu halten!

nächsten Dates:

U60311

27.05. Carl Cox, Michael Kohlbecker

CocoonClub

01.04. Blackstrobe, Sven Väth
08.04. Josh Wink, Steve Bug
22.04. James Holden, Toni Rios

Technoclub @ Cafe Royal

01.04. Misja Helsloot

Robert Johnson
01.04. Richie Hawtin, Ricardo Villalobos

Last edited by XeCUTionER on Mar-25-2005 at 22:17

Old Post Jan-05-2005 17:12 
Click Here to See the Profile for XeCUTionER Click here to Send XeCUTionER a Private Message Add XeCUTionER to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vandit_freak
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

Als Non-Insider fällt mir trotzdem auf, dass unter anderem noch Termine fürs Robert Johnson fehlen...

Old Post Jan-05-2005 17:29  Germany
Click Here to See the Profile for vandit_freak Click here to Send vandit_freak a Private Message Add vandit_freak to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
XeCUTionER
King of Kings

erstens erhebe ich kein anspruch auf vollständigkeit und
zweitens hat das rj im januer nichts besonderes zu bieten (imo)

Old Post Jan-05-2005 17:34 
Click Here to See the Profile for XeCUTionER Click here to Send XeCUTionER a Private Message Add XeCUTionER to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
[Oliver Noir]
2HOCH2© | official

Registered: Oct 2004

15.01.2005 Karotte&Dominik Eulberg@U60311

Old Post Jan-05-2005 17:48  Germany
Click Here to See the Profile for [Oliver Noir] Click here to Send [Oliver Noir] a Private Message Visit [Oliver Noir]'s homepage! Add [Oliver Noir] to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
XeCUTionER
King of Kings

da würde ich ja auch kommen! aber es wird einfach zu viel! aber wenn ich erst mal zivi bin, dann gehts ab

Old Post Jan-05-2005 17:50 
asdf
a Family Guy

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by XeCUTionER
da würde ich ja auch kommen! aber es wird einfach zu viel! aber wenn ich erst mal zivi bin, dann gehts ab

Aussehen passt ja schon

Old Post Jan-05-2005 18:48  Germany
Click Here to See the Profile for asdf Click here to Send asdf a Private Message Add asdf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
disco stu
Supreme tranceaddict??

Registered: Nov 2001

Nächste Woche is Milk & Sugar im Coocoon? Och nöööööö!!!!!

Naja ich denke ich werde zu den Disco Boys gehen

Old Post Jan-05-2005 19:13  Germany
Click Here to See the Profile for disco stu Click here to Send disco stu a Private Message Add disco stu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Frode
tranceaddict in training

Registered: Aug 2002

OMFG:

U60311

06.01. - Benifiz Veranstaltung für die Flutopfer mit Liebing, Speedy J, Karotte, Dj Dag and many more
15.01. - Karotte, Dominik Eulberg

CocoonClub

21.01. - Andre Galuzzi, Wighnomy Bros. (Monkey Mafia + Robag Wruhme)
16.02. - Sven Väth, Ricardo Villalobbos
25.02. - Richie Hatwin, Toni Rios

Warum studiere ich in Aachen und nicht in Darmstadt? Ok, anders gesehen: Würde ich nicht in Aachen studieren wär ich in 20 Semestern noch nicht fertig.

KAnnst du nicht so nen Partyplaner wie ich letztes Jahr machen? Also mit allen GTA relevanten Events? Ich helfe auch so gut es geht!

Old Post Jan-05-2005 20:03 
Click Here to See the Profile for Frode Click here to Send Frode a Private Message Add Frode to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sheeva
:D

Registered: Aug 2004
Re: Whats up? @ Frankfurt und Umgebung

quote:
Originally posted by XeCUTionER
04.02. - Menno De Jong

oh!
mensch heike da musst du doch auch kommen

Old Post Jan-05-2005 20:16  Germany
Click Here to See the Profile for Sheeva Click here to Send Sheeva a Private Message Add Sheeva to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
XeCUTionER
King of Kings

ich weiß nicht, wenn wir nen partyplaner machen, wo wir von jeder stadt jede kleinigkeiten reinschreiben wird das auch glaube ich zu unübersichtlich!
aber ich werde diese woche vielleicht mal was anfangen!
dann wäre es nicht schlecht, wenn du mir nochmal den "quelltext" von deinem thread pm würdest, dann hab ich nicht ganz so viel arbeit

Old Post Jan-05-2005 20:23 
Frode
tranceaddict in training

Das mit dem Tagesweise hat doch letztes Jahr auch geklappt. Ich schau mal ob ich den Quelltext finde.

Old Post Jan-05-2005 20:34 
Click Here to See the Profile for Frode Click here to Send Frode a Private Message Add Frode to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Frode
tranceaddict in training

Hier ist der Thread:

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=183352

Quote einfach meinen ersten Post, nimm die quote tags raus, alles markieren, kopieren, fertig. Ich hab unterschiedliche Farben für events die noch kommen und events die schon waren benutzt. Aber das siehst du schon im Thread. Kannst es natürlich auch umändern, ist nämlcih schon etwas aufwändig. Ich würd es ja gerne selber machen, aber mir fehlt einfach die Zeit!

Old Post Jan-05-2005 20:41 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > Whats up? @ Frankfurt und Umgebung
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMurat Uncuoglu @ Teknical Reaction on friskyRadio 09.02.2006 fresh deep tuune [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDavid Forbes - "Simpatico" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:20.

Forum Rules: