|
| quote: | Originally posted by lonne
Jag förstår mig inte riktigt på alla. Visst är techno lineupen helt ok, kul och se Pvd om man gillar honom...annars bara massa tysk hardtrance smörja. Dance Valley har ju ett mkt bredare utbud, i stort alla genrar du kan be om. |
Bullshit.Dette utsagnet viser at du har lite viten om artistene som kommer.Visst er det mest techno her(og den techno lineupen er verdt turen alene mener nå jeg),men det er faktisk så å si INGEN hard trance på hovedlineupen i det hele tatt (med et mulig unntak av Cosmic Gate og Kai Tracid).La meg vise deg litt av variasjonen som fins:
Anthony Rother,Lexy & K.Paul,Westbam = electro
Moguai = alt mulig
Sasha = prog
Phoneheads = drum & bass
Aquasky = breakbeat
Boris Dlugosch,Jori Hulkkonen,Junior Sanchez,Eddie Amador = house
Ricardo Villalobos,Hakan Lidbo = tech house
Gush Collective = garage
osv. osv.Dessuten vil DJ Dag,Blank & Jones,Taucher,Marco V og Dumonde sørge for bra dekning på trance også. Innen techno har dessuten de ulike artistene ganske ulike stiler, f.eks. har Rush og Chris Liebing et ganske annet sound enn det f.eks. Danilo Vigorito,Frank Lorber,Technasia eller Adam Beyer har.Og nå har jeg ikke en gang BEGYNT på Club DJs lineupen.
Derfor er det reint pisspreik å si at Nature One ikke har et bredt tilbud musikalsk sett.
Last edited by Sand Leaper on Apr-26-2003 at 01:32
|