Blir nog nice som fan. Jag kommer troligtvis rippa om jag kommer ihåg. Hoppas de sänder det här och inte gör som de brukar, nämligen bara skriva att någon hotshot lirar... inget mer =)
btw, någon som spelade in technoboy & luca antolini när de lirade? Glömde bort de =(
Sant, men det suger ändå, säger att det är live i studion o sånt, kallas inte det falsk marknadsföring? Lyssnar hellre på ASOT isåfall
Aug-08-2003 20:40
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
om ni går och tror att Armin skulle ta sig till lilla Sverige för att spela på en Top40-radiostation kan ni glömma
Voight har redan sagt att det rör sig om en inspelad sändning från Armins set i Washington för ett tag sedan.
Registered: Dec 2001
givetvis kommer han inte till lilla sverige å allt sånt för å mixa ett set men wtf...hans set från washington e ju inte så illa pinkat...av vad jag har hört så vare ett jäkla bra set han lirade där
batteries not included.
- dave
Aug-09-2003 00:02
ice_key
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
Precis, bättre än ingetting docj när jag såg honom på Gorgeous i köpenhamn så spelade han en massa ID&T jinglar o skit, This.... Is A State Of Trance... With Armin van Buuren typ.... vetefan om setet var förmixat eller ej
Aug-09-2003 00:06
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
kan nästan lova dig att det inte va förmixat...va ju iofs inte där själv men jag tvivlar på att armin skulle stå å lira förmixade set, låter inte så troligt...
däremot så har han väl fått order från id&t å slänga in lite sånt osv...
batteries not included.
- dave
Aug-09-2003 00:21
Connector
We are connected!
quote:
Originally posted by RebeL9
om ni går och tror att Armin skulle ta sig till lilla Sverige för att spela på en Top40-radiostation kan ni glömma
Voight har redan sagt att det rör sig om en inspelad sändning från Armins set i Washington för ett tag sedan.
Det är ingen som tror att armin kommer till NRJ för att lira. Bara att de ska sända ett armin-set på NRJ ikväll. Och det är faen så mycket bättre än att lyssna på sebbe voghts musik =)
jag mailade voght för två veckor sen, det är en förinspelad liveset eftersom armin är i usa just nu, men connector, bra att du rippar, min stereo är låter förjävligt på vänster högtalare och jag kan inte spela in till min minidisc,
Aug-09-2003 10:55
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Men först glömmer man bort det sen upptäcker man att dom bara spelar i media player
Aug-09-2003 21:54
RebeL9
The Digital Blonde addict
var i princip samma låtar armin spelat under hela våren i det här settet.
varken nytt eller chockerande.
bra ändå dock :-)