fast verkar som om det e av naturliga själ... borgmästaren sa någe i stil med att "just nu finns det inga bevis på att dettta är en terroristattack..." men han kanske säger så bara för att lugna folk... tycker det låter som en typisk terror attack...
Aug-14-2003 21:08
mjz
latmask
Registered: May 2003
Location: Stonkholm
y2k-buggen något försenad?
Aug-14-2003 21:24
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
Strömavbrott på Råsunda också
Aug-14-2003 21:44
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
står på flera sidor om att det inkommit rapporter som säger att rökutveckling från ett kraftverk i N.Y. har siktats...dock påstår dom att rökutvecklingen inte beror på brand..citerar från bbc news
quote:
The mayor added that smoke from a Consolidated Edison plant in the city was due to the plant's automatic shutdown, not to a fire, as had been reported.
tjae, va ska man säga?
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Aug-14-2003 21:49
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
jag tror på Terrorattack...men man vet aldrig Jag vet bara att OM det var en terrorattack så är detta precis vad dom skulle säga...
___________________
Aug-14-2003 22:32
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
exakt kenny, du tog orden ur munnen på mig...sen såg jag ett citat också...kan ju va felciterat men om det inte är det så tjae...see for yourselves...(¨återigen saxat från BBC news hemsida)
quote:
I can tell you 100 percent sure that there is no evidence as of this moment whatsoever of any terrorism.
det sa N.Y's borgmästare Michael Bloomberg själv...vad han säger där är ju inte att det inte är något terrorattentat utan att dom i nuläget inte har några bevis för att det är ett terrorattentat.
Som jag sa kan det ju vara felciterat men om det inte är det så låter det snarare som han inte e säker på om det är ett el-fel eller ett attentat
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Aug-14-2003 22:37
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
Hörde faktisk när han sa det där live
Rättciterat, men iaf, han har väl inge bevis för någonting?
Aug-14-2003 22:39
Johan (DJ Irish)
dj bum
Registered: Aug 2000
Location: Malmööööö!
Njae, det var nog naturliga orsaker som orsakade det hela. 3:e gången det området drabbats av ett stådant massivt strömavbrott. 60-talet, 70-talet och nu. I morse var det något om att blixten hade slagit ner någonstans och överbelastat ett kraftverk vilket sedan fick en ping pong effekt och slog ut en massa andra. Kraftnätet i den delen av Nordamerika har ju fått kritik innan för att just sådana saker kan inträffa
Störigast var ju att det avbröt mitt set på Di Radio (som är baserat i New York)
Å andra sidan om jag vore en terrorist skulle jag hällre döda någon. terrorister har gjort hemska saker i väldigt många år nu men alldrig förut har jag i alla fall hört talas om att terrorister slår ner strömmen.. det låter lite snällt liksom.
Visst så är det en riktig pinne i hjulet liksom men så tänker ju inte blodtörstiga självmords terrorister. "KOm igen grabbar nu kutar vi in med våra bomb ryggor i el stationen så att det blir bil köer".
___________________
http://www.advantico.se
Aug-15-2003 07:53
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
Antar att TA varit nere pga strömavbrotten i USA och Kanada. När sådant inträffa visar det sig rätt snart vilken TA-addict man egentligen är, faen var frustrerad jag var för att jag inte kom in.
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?