|
VIDEO: Dance Valley #9
Äntligen, efter många om och men, har jag lyckats få klar min video från Dance Valley.
Först av allt: Jag skulle verkligen uppskatta om någon kunde bistå med en FTP eller HTTP-mirror. Jag gjorde även en posting om videon på Party-forumet, och eftersom jag bara har 2mbits uppkoppling kommer jag bara låta max 5 användare åt gången ladda ner - annars kommer det ta åratal för alla. Filmen är nämligen över 50 minuter lång, och ligger på 530 megg, vilket i sin tur betyder att serven kommer att gå på för fullt de närmaste veckorna.
Så, om någon kan bistå med extra bandbredd, om så bara för någon dag, så vore jag jätte tacksam. Skicka ett PM, eller bara en reply, så lägger jag till mirrorn här.
För det andra: Jag förutsätter att om ni laddar ner så kommer ni också med era synpunkter. Jag hindrar er heller inte ifrån att sprida videon vidare. Vi är ju här för att dela med oss.
Have fun:
Server: ftp.djlaszlo.com ( om du inte kommer in via ftp.djlaszlo.com testa IP: 212.37.110.209)
Login: dancevalley
Pass: spaarvounde
Mirror 1: (Kommer dock ligga nere under natten)
Server: 194.236.131.175
Port: 21
Login: dv
Pass: dance
Mirror 2 (10mbit):
http://m45.ryd.student.liu.se/~mint...w.djlaszlo.com/
Mirror 3 (10mbit):
Server: 213.114.13.184
Port: 8500
Login: dv
Pass: dancevalley
Format: VCD/MPEG
Längd: 51:44
Filstorlek: ca 527 megg
Och sist av allt, ingen hammering eller något sådant för då bannar jag dig utan att fråga.
www.laszlo.se
Last edited by Laszlo on Aug-14-2003 at 18:53
|