|
Re: Re: Minimix av det hårdare slaget! Lyssna =)
| quote: | Originally posted by Glorie
å sen kunde du tatt b1-remixen av "From past to phuture" Äh, j/k... ja tror bara det ja som gillar B1-an mer 
|
A1 mixen (som är en av mina favoritlåtar) äger B1! 
| quote: | Originally posted by ScuL
det e mer hardtrance typ glorie.. qlimax är riktigt hardstyle 
|
sant..
vet du nåt ställe i amsterdam där man kan hitta hardstylemusik, ScuL?!
jag har nämligen skickat syrran till amsterdam för att köpa hardstylemusik till mig..hoppas hon hittar nåt..
Tracklistan ser fin ut, Connector..jag tankar ner mixen och kommenterar den imorrn..måste få lite sömn innan jag ska tvinga mig upp tidigt imorgon bitti! 
|