|
| quote: | Originally posted by Antiphus
Wat vrienden van mij zijn er ook geweest!! Die zeiden dat het meer een dj-onderonsje was dan een druk bezocht feest!!,maar wel gezellig!! |
Joop, Frans & co bedoel je? Ik heb ze nog gesproken Want ik was er ook (met DJ Precision mee). Het was idd niet helemaal zoals het moest weten wat het publiek betreft.
Het feest op zich was prima geregeld vond ik (helemaal als je bedenkt dat het een 1e keer was). Goede DJs (als je van hard houdt dan (ik eigenlijk niet)), veel security, nette tenten, snoeihard en zuiver geluid (kunnen ze hier nog wat van leren!) etc. Ik denk dan ook meer dat het aan de promotie (flyers!!!), locatie (geen OV) en periode (eind van de vakantie) gelegen heeft.
Het was inderdaad zo dat het overal erg leeg was. Tijdens de sets van Dumonde & Cosmic Gate bij hardtrance waren er telkens ongeveer maar 50 mensen. Alleen de hardstyle en hardcore waren nog wel een beetje druk met een mannetje of 300-400 per stage (zelfs bij het mainstage stonden tegen 22:00 maar 200 man ofzo). In totaal denk ik niet dat er meer dan 3000 man is geweest.
Ik kan best begrijpen dat het jammer is dat het zo leeg is (helemaal als je er €38 voor betaald hebt). Maar ik vond het aan de andere kant ook wel weer wat hebben, het was idd de ideale gelegenheid om met wat djs te lullen en een priveoptreden van bijv. Billy Nasty (we stonden maar met een man of 20 in de tent) heb je ook niet iedere dag )
Ik vind wel dat de organisatie enorm veel lef heeft getoond door toch te proberen zo'n festival op poten te zetten. Iedereen (of veel mensen iig) zit vaak te kankeren op de feesten van ID&T en UDC, dus als er een keer iemand is die het zelf probeert vind ik dat alleen maar goed!
Alleen jammer dus dat het niet blijkt te werken op deze manier. Het lag aan de omstandigheden zullen we maar zeggen, want het feest zelf was perfect geregeld! Ik heb me in ieder geval perfect vermaakt!!!
Last edited by -TAIS- on Aug-17-2003 at 19:45
|