|
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik vraag wel iets af
Als die mp3 hier staan zonder toestemming, hoe komt het dan, dat TA nog niet neergehaald is.
Dit is nu niet bepaald en klein obscuur forumpje met 5 leden. |
Ik denk dat TA hier nooit last van zal hebben. Op de eerste plaats is dit een gigantisch forum waar oo zoveel info word gedeelt. Slechts enkele mp3's zijn hier te vinden. Ik denk dat er zonder TA veeeeeeeel minder trance-freaks zouden zijn. Sommmige producers posten hier zelfs (oa neo & farina).
___________________
Beware of the red X:

Mhuhahahahahaha !!!!
|