tycker dock det verkar lite onödigt att göra ett helt nytt system o inte bara satsa all kraft på att göra linux ännu bättre!
Sep-04-2003 21:15
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by St_Andrew
tycker dock det verkar lite onödigt att göra ett helt nytt system o inte bara satsa all kraft på att göra linux ännu bättre!
tja... linux är väl inte perfekt, och fler konkurrenter är väl inget fel?
___________________
man with no sig
Sep-04-2003 21:41
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
quote:
Originally posted by reveal
tja... linux är väl inte perfekt, och fler konkurrenter är väl inget fel?
neh så sant men det är ju ändå ett öppet system så det där med konkerans där blir lite konstigt, vet inte riktigt om det e bra eller dåligt... jag tror att det e bättre att utveckla linux och alla dess applikationerän att lägga ner det enorma jobb som det trots allt behövs för att göra ett helt nytt system!!!
Sep-04-2003 22:05
fede
(((d[-_-]b)))
Registered: Sep 2002
Location: Stockholm, Sweden
Varför skriver aftonbladet "nytt windows" när dem ska göra ett helt nytt operativsystem?
___________________
Sep-05-2003 05:22
ice_key
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
Location: Hässleholm
Hmmmm.... virusfritt? kommer inte att funka ändå.... visst det kommer ta en tid innan det första kommer..... finns virus för MAC & Linux oxå... men är iofs väldigt ovanliga.... sen förstår jag inte folk som tycker att linux är mycket mer användarvänligare än vad windows är ???
___________________
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering
Sep-05-2003 08:20
zamson
i´ll house you
Registered: Dec 2002
Location: Solna, Sweden
quote:
Originally posted by ShyTrance
Varför skriver aftonbladet "nytt windows" när dem ska göra ett helt nytt operativsystem?
mmm håller med.. det är väl för att alla som läser svenssonbladet ska fatta.. men asså dom bord eju skivit "operativsystem"