|
Re: Hjälp med Avatar
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Ok
jag vill byta avatar till ett Djurgårds märke
jag gick in profile change avatar och skrev in URLen på bilden det stod att den var för för stor.
Ok tänkte jag , jag tog bilden spara som uppa på min skit site som jag inte bryr mig om skrev in 100x100 gick in på change avatar skrev in den nya URLen på bilden men fortdfarande för stor.
Vad fan ska jag göra |
okey, först nu förstår jag ditt nick
Anledningen att inte forumet vill ta emot din avatar är väl förmodligen att det är ett djurgårdsmärke
Nä, skämt å sido..
Din bild måste förmodligen fortfarande vara för stor...
Haru provat någon annan bild, för att bara testa så det funkar..?
|