|
charts posten vind ik altijd positief, zo vind ik de meeste platen. Vroeger maakte ik ook elke week een chart, maar nu doe ik de moeite niet meer.
merci mannen
plaat die voor mij opt moment ιιn van de bommen is, goldenscan - of our times (super8 remix)
___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/
|