Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Djeezes...
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002
Djeezes...

quote:

813 tt-TV1 813 vr 29 aug 11:46:39

MUZIEK downloaden
"Loserman", het nieuwe nummer van Peter
Evrard, op het internet zette. De dader
was een 16-jarige meisje dat zich van
geen kwaad bewust was.

"Loserman" was gratis te downloaden op
een site, terwijl BMG het nummer zelf
tegen betaling op het internet aanbood.
"Elke persoon die het lied koopt,
kunnen we traceren via een watermerk
dat we in de file stoppen", zegt BMG.

Voor de toekomst dreigen de platen-
maatschappijen met processen. "We weten
nu wie de dieven zijn en zullen volhar-
ders hard aanpakken", luidt het. (HLN)
_________ MTV Video Music Awards

ja man, ze dreigen met processen. Tss, echte geldwolven zijn het.

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Aug-29-2003 10:04  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister_Michel
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2002

Groot gelijk hebben ze. Tis ne potter en hij kan ni zingen, maar er zijn (voor een of andere reden) toch mensen die zijn muziek goed vinden. Hij probeert dan al samen ter werken met internet/mp3's.

Wat de riaa aant flikken is de laatste tijd met hun hit list (http://www.techtv.com/news/culture/...3484600,00.html), hun huiszoekingen , en nu de nieuwe plannen om computers die mp3's illegaal downloaden van op afstand te vernietigen, vind ik gewoon schandalig

Mhuhahahahahaha !!!!

Old Post Aug-29-2003 10:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Mister_Michel Click here to Send Mister_Michel a Private Message Add Mister_Michel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

hehe da mogen ze echt is gaan proberen?
Zo'n bullshit geloofde toch zelf ni zeker, pc's van op afstand vernietigen ....
En dan nog, firewalls / etc...

Old Post Aug-29-2003 10:49  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

vaneiges ni, ma het bewijst toch wat voor iets de riaa is... Mensen die van computers ni teveel weten, gaan der wel intrappe zenne.

Djeez, iemand gaan vervolgen omdat ze een lieke van Peter
Evrard( ) op internet zetten...

quote:
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Aug-29-2003 12:31  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

quote:
De platenfirma onderneemt geen gerechtelijke stappen tegen de tiener omdat ze zich van geen kwaad bewust was. Haar ouders kregen wel een aangetekende brief in de bus.

Maar goed, ik zou het erg gevonden hebben moest ze een zware boete betalen.

Old Post Aug-29-2003 19:28 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

laat ze eerst maar wa deftige trance-cd's in de winkels hebbe, dan zallek al veel rapper bereid zijn minder te downloade!

-Glad

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Aug-30-2003 09:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pier
tranceaddict in training

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Tiger777
vaneiges ni, ma het bewijst toch wat voor iets de riaa is... Mensen die van computers ni teveel weten, gaan der wel intrappe zenne.

Djeez, iemand gaan vervolgen omdat ze een lieke van Peter
Evrard( ) op internet zetten...

idd, djeez
kzou ze eerder geld geve om het te verspreide

Old Post Aug-30-2003 11:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Pier Click here to Send Pier a Private Message Visit Pier's homepage! Add Pier to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Gladius
laat ze eerst maar wa deftige trance-cd's in de winkels hebbe, dan zallek al veel rapper bereid zijn minder te downloade!

-Glad

das een feit, meeste van de muziek die ik heb is gewoon niet te vinden.

Trouwens, vroeger kopieerde toch iedereen cassetjes, toen was dat ook het beste medium voor muziek op te zetten want er was nog geen cd. En daar werd dan niet op gereageerd.

Old Post Aug-30-2003 20:53  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by Gladius

-Glad

Oooh so true :/
Man al die fake cd's met 'Trance' in hun naam.
Moest ik (of iemand met ee nbeetje kennis dervan) er 1 uitbrengen, tzou verkopen gelijk warme broodjes

Old Post Aug-31-2003 10:29  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BelgianGuru
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

Het enige zuivere in Belgļe is Goa Trance =) CDtjes overal te vinden hehe. Ownage parties, ownage sfeertje

Old Post Sep-07-2003 17:08  Belgium
Click Here to See the Profile for BelgianGuru Click here to Send BelgianGuru a Private Message Visit BelgianGuru's homepage! Add BelgianGuru to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Goa is ni direct mijn genre, beetje te hard, uplifting is eerder iets voor mij

Maar dąt is nu juist het genre da ge amper/niet vindt. Als ge van die "trance" cd's beziet, ziet ge da der "jessy ft the macenzie", "ian van dahl" en "milk inc." opstaat.
en dan zijn wij verwonderd dat trance in belgie relatief gezien amper geliefd is

quote:

Old Post Sep-07-2003 17:11  Belgium
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by pooley
Oooh so true :/
Man al die fake cd's met 'Trance' in hun naam.
Moest ik (of iemand met ee nbeetje kennis dervan) er 1 uitbrengen, tzou verkopen gelijk warme broodjes

lol, heb ik ook al vaak aan gedacht.. mijn eigen mix compilatie uitbrengen of zo..

goa trance doet het inderdaad goed in belgiė.. persoonlijk vind ik psy trance wel beter

Old Post Sep-07-2003 17:13  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Djeezes...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOakenfold / Sasha 00's track (so familiar)... [2017] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCDM & Digitano - Rajamanta [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:25.

Forum Rules: