|
Ik zou maar wat graag met vinyl draaien, maar daar heb ik gewoon het budget niet voor..
Ik heb dus gewoon een CD setje, dubbel cd-deck, mixertje, klaar..
leuk voor op feestjes enzo. doe het nu een half jaartje en bevalt me uitstekend, elke keer is er wel iets van verbetering.
En het draaien met cd's wordt idd ook steeds meer geaccepteerd. Met name dankzij mensen als Laidback Luke (en was er niet een 'platen'maatschappij die vanaf 2004 alle singles die bij hun uitkwamen op cd gingen zetten en van het vinyl afstapten? bron: ID&T radio)
Zo makkelijk is het ook weer niet.
Maar ik geef toe, op een of andere manier dicht je de 'vinyldj's' toch meer vakmanschap toe..
___________________
|