|
Nieuw: Activator op zaterdag in Danssalon Eindhoven
| quote: | Beste ACTIVATOR-people,
Nog een paar daagjes aftellen en ACTIVATOR (Temple of Dance) gaat van start in De Danssalon Eindhoven (Zaterdag 6 september 2003). Allereerst willen we iedereen natuurlijk van harte welkom heten op de ACTIVATOR mailinglist. Dit is de eerste mailing die door het ACTIVATOR team verstuurd wordt dus we zullen ACTIVATOR een beetje bij je introduceren.
ACTIVATOR is een nieuw dance evenement dat wekelijks op zaterdag georganiseerd wordt van 22.00 tot 05.00 uur in de De Danssalon op het Stationsplein in Eindhoven. Kortom: een top locatie met een geheel nieuw vooruitstrevend concept. De Danssalon slaat qua muziek een hele nieuwe weg in met dit concept verdeeld over 2 verdiepingen. Booming sound en super show een top publiek. Als subtitel wordt "Temple of Dance" gevoerd. Je hoort bij ons niet de huis-tuin-en-keuken dance zoals je die in de Nederlandse discotheken hoort. Niet elke week alweer dezelfde danseressen in hetzelfde pakje....
Nope...met ACTIVATOR willen we een nieuwe vooruitstrevende en creatieve dance night opbouwen met een partypubliek en -sfeer zoals je die normaal gesproken niet in een Nederlandse discotheek tegenkomt.
Ons entertainment team zorgt voor wekelijks creatief uitgewerkte thema's met een nieuwe entourage, nieuwe outfits en nieuwe verassingen.
Tijdens Activator mag je elke zaterdag de betere dansmuziek verwachten zoals je die vaak in de clubs in o.a. België hoort: de Belgium Style staat centraal tijdens Activator aangevuld met progressive trance en retro. Goede, stevige melodieuze opzwepende dansmuziek die niet verveelt! Door ons dj-team aaneen gemixt tot een opzwepend geheel.
Hiervoor hebben we een DJ Team samengesteld met daarin 14 top jocks die het klappen van de zweep kennen uit het Nederlandse en Belgische clubcircuit. Ook kom je onze jocks elke zomer tegen in Spanje, Kreta en zelfs op de Love Parade en stonden velen van hen op de grote dance festivals afgelopen zomer.
Our DJ's:
Francois - Zero-Gi - Marco Joosten - Daan - Hein - Fup - Kriss - Werner - Guido - Jules - Simpson - Yoeri - Mark-B - Rob D
Onze crew zorgt ervoor dat je bij een van de bars snel en vriendelijk geholpen wordt. In deze barre economische tijden hebben we er ook voor gekozen om een fair prijsbeleid te voeren. D.w.z. zeggen dat we zowel de prijzen van comsumpties als entree zo laag mogelijk willen houden. Bier en Fris is tijdens Activator te verkrijgen voor EUR 1,50 terwijl een Mixdrankje voor EUR 2,75 over de toog gaat. De entree voor Activator bedraagt EUR 7,- per zaterdagavond. Activator is elke zaterdagavond tot 05.00 uur geopend! Kaarten alleen verkrijgbaar aan de kassa, dus geen voorverkoop! Verder in deze eerste mailing kun je lezen hoe je, zeer eenvoudig, kans maakt op een aantal gratis entreekaarten voor de opening!
ACTIVATOR is een concept dat is opgezet door een aantal DJ's. In de hoofden van de initiatiefnemers speelde al geruime tijd het idee een nieuw dansconcept in Nederland op te zetten. Het moest een avond vol entertainment en muziek worden in een unieke combinatie zoals je in
Nederland nergens tegenkomt. Hierbij werden de initiatiefnemers geïnspireerd door goed lopende clubs in o.a. België, Duitsland en Europese
vakantielanden. "
Wat daar kan moet in Nederland ook kunnen", was het idee van de initiatiefnemers. Onder de stappers waren vaak klanken te horen dat
ook zij ervan baalden dat hun discotheek om de hoek "hun favoriete muziek" niet of te weinig draait. Bovendien was in de regio Eindhoven de laatste tijd eigenlijk geen discotheek te vinden waar het party publiek van een beetje volwassen leeftijd zich tuis kon voelen. Het is eigenlijk van de zotte dat men regelmatig naar België moet rijden voor een gezellige stapavond. Vervolgens bleek dat De Danssalon Eindhoven op zoek was naar een nieuwe impuls kortom: de ideale partner.
ACTIVATOR is in de afgelopen maanden uitgewerkt tot een voor Nederland uniek wekelijks dansevenement. ACTIVATOR richt zich op de "oudere jongere" en "jongere oudere" die van een goede stapavond houdt. In ACTIVATOR termen betekent dat: goede sfeer, lekkere dansmuziek en mooie mensen. Mede daarom is de minimumleeftijd op ACTIVATOR op zaterdagavond op 18 jaar en ouder gesteld
(ID zal gevraagd worden in geval van twijfel) omdat zeker ook de twintigers (of nog erger ) zich thuis moeten voelen!
Op onze website houden we je de hele week op de hoogte. Elke zondag vind je hier trouwens de leukste party foto's die op de zaterdagavond ervoor genomen worden! So be prepared to pose! Ook vind je binnenkort op onze site live mixen van onze jocks en een staat er een overzicht van de echte ACTIVATOR knallers zodat je weet welke titels gedraaid worden. Ook zijn we heel erg benieuwd naar jouw mening: wat moet er beter en wat vind je leuk? Dus...laat regelmatig iets van je horen in ons gastenboek. Je vindt onze site op http://www.ACTIVATOR.nu
Momenteel werken we achter de schermen hard door om de aankleding, de promotie en alles wat erbij komt kijken in orde te krijgen voor de opening van a.s. zaterdag 6 september.
Maar een party slaagt niet zonder de juiste Party People. Dus mocht je het gevoel hebben dat Activator aansluit bij jouw gevoelens op stapgebied...zorg dan dat je vrienden en vriendinnen op de hoogte zijn van het bestaan! Geef ze het adres van onze site eventjes door: http://www.ACTIVATOR.nu
Ons streven is om weer eens een echt goed club concept neer te zetten in het Eindhovense nachtleven aangezien er gezien de vele positieve reacties erg veel behoefte is aan een échte club in de regio Eindhoven. Wij hopen dat we op jullie support mogen rekenen!
Ondertussen houden we je door middel van deze mailing uiteraard op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen ACTIVATOR.
Zaterdag a.s. (6 september) gaat het beginnen. DJ's Francois, Marco Joosten, Hein en Fup presenteren in De Danssalon de eerste ACTIVATOR avond. Welcome to the Temple of Dance! Ook wordt een deel van de rest van het DJ team aan je voorgesteld op deze avond! Binnenkort in deze mailing meer info hierover!
Wil je kans maken op 2 gratis entreekaarten voor de openingsavond? Stuur dan nú een mail met je adresgegevens en emailadres naar:
[email protected]
De eerste 10 inzenders na het verzenden van deze mailing ontvangen twee gratis entreekaarten t.w.v. EUR 7,- per stuk.
See you on Saturday September 6th at the Launching Party of ACTIVATOR! En daarna wellicht elke zaterdagavond in de Danssalon Eindhoven bij Activator (Temple of Dance).
Het ACTIVATOR team
PS Niet alleen super Belgium House en goede sfeer. Maar zorg dat je er goed uit ziet! De party pics staan elke zondagmorgen online dus "watch out for the flash and dress to impress"! |
Zat vanmorgen in m'n mailbox en heb dankzij een snel antwoord twee plaatsen op de gastenlijst verdiend (ja, mijn mailbox kon niet stuk vanmorgen (zie http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=126310 !) -- ben lekker op dreef de laatste tijd ). Concept klinkt wel goed, had er al meer over gelezen dus ben benieuwd!
Nog meer mensen die gaan, of een mening hebben over 't concept?
___________________
Greetz from the M-Peror
(Map of all Dutch TA members!)
|