gefeliciteerd jongen, je bent de 2000 grens alweer gepasseerd zag ik net, op naar de volgende 1000 (volgens mij mogen deze thread eigenlijk niet meer, maja ik ga hem niet sluiten)
___________________ Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
Ja, gefeliciflapstaart!!!!!
___________________ Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus
Eigenlijk is dit een useless thread maar omdat ie over mij gaat mag hij open blijven... Toch Hartelijk Bedankt !
___________________ Signature Suspended as it was deemed offensive
quote:Originally posted by -=WVG=- Eigenlijk is dit een useless thread maar omdat ie over mij gaat mag hij open blijven... Toch Hartelijk Bedankt ! net of jij daar zeggenschap over hebt.........., doe rustig aan met het bier, moeten vanavond ook nog aan de bak
quote:Originally posted by Blik net of jij daar zeggenschap over hebt.........., doe rustig aan met het bier, moeten vanavond ook nog aan de bak Oh ja, das waar ...Ach ja Half negen ben ik van de partij in het ADK-huis...
Congrats dood!
Nou gefeliciteerd jongen.