|
Dit is MASTER!
Hey mensen!
K ben niet alleen master player.. maar krijg ook nog meeltjes die helemaal niet voor mij bestemd zijn! Echt tof!
Gaat over een of ander zakelijke ruzie die opgelost moet worden 
VET VOOR JE MAMMA!!! deze fagget krijgt ook wat leuks van mij over een weekje of 4.. (virusje ofzow) of zal ik terugmailen heel serieus :-)
HIERS DE BRIEF 
H.A. B###
K##### 11,
9######
K.V. #####
T.a.v. J. ####
Ureterp, 26 april 2000
Betreft: uitsluitsel n.a.v. het gesprek van dinsdag 25 april 2000
Beste Jouke,
Het is voor mij goed en verhelderend geweest dat de meningen (nogmaals) besproken zijn. Omdat er, zeker van mijn kant, nogal wat emotionele betrokkenheid meespeelde wil ik mijn argumenten nog graag eens noemen. Ik heb de indruk gekregen dat mijn bedoeling met bepaalde uitspraken mogelijk niet goed zijn overgekomen en daarom mijn argumenten niet goed gewogen konden worden. Hieronder zal ik kort uit de doeken doen wat ik daar zoal onder versta.
In de eerste plaats mijn opmerking over het niet van tevoren noemen van sancties op het niet spelen van de wedstrijd (werd mij, met name door Johannes, nogal kwalijk genomen):
Niet bedoeld is dat ik dan een ander besluit zou hebben genomen;
Wel bedoeld is dat ik dan de schorsing (wel of niet geaccepteerd) zou hebben als een gegeven maar er nooit een conflict was ontstaan (met andere woorden: ik was dan niet weggelopen).
Uit de toelichting van gisteravond is mij duidelijk geworden dat de sanctie berust op (verenigings) beleid en dus vooraf ook bekend was bij degenen die hem opgelegd hebben. Dit had mijns inziens reeds gemeld worden toen ik mij afgemeld heb en anders zeker in de laatste week voor het bewuste weekend toen ik Alle mijn standpunt heb meegedeeld.
In de tweede plaats het tijdstip waarop actie is ondernomen door de k.v..
Hoewel ik niet wil twijfelen aan de inzet die op het laatste moment is ondernomen en de onwil van Blauw Wit om mee te werken, blijf ik van mening dat er eerder bij "de bond" aan de bel getrokken had moeten worden. Ik ben ervan overtuigd dat er dan een goede oplossing uit de bus zou zijn gekomen.
Mede om deze reden vind ik ook het verwijt niet terecht dat ik de ploeg in de steek zou hebben gelaten (eigenlijk heeft de k.v. dat gedaan door niet vroegtijdig te reageren). Het verwijt spreekt mij temeer niet aan daar ik nooit enige twijfel heb laten bestaan over mijn inzet en betrokkenheid en het belang van de ploeg.
Uit de opmerking/ kennisgeving van Alle dat er met 5 heren verder gespeeld moest worden (hij kon nu Arnoud Doornbos absoluut niet meer 'terugzetten') maak ik op dat er na het uitspreken van het conflict niet gewoon verder gegaan zou kunnen worden, want hij had er reeds verdergaande consequenties dan een schorsing een schorsing van 1 wedstrijd aan verbonden.
Samenvattend betekent dit voor mij dat er slechts verder gesproken kan worden als de schorsing, op basis van aangevoerde argumenten, als onterecht erkend wordt.
Halbe Anne
-
-
Rust Zacht Pim
|