Sander Kleinenberg & Stef Vrolijk gaan weer een feestje organiseren onder de naam everybody (www.everybodyworldwide.com) Ditmaal in Het paard in Den haag.
Dj's:
Steve Lawler
Layo & Bushwacka
Sander Kleinenberg
Stef
High-Hess
Datum zaterdag 13 september
Damage vv 18 euri
Nah leuk feestje voor een zeer geinig prijsje
Aug-10-2003 13:05
Bouma-Bros
Global Clubbing
Registered: Apr 2001
Inderdaad een heel leuk feestje, maar kan dan helaas niet... Ik ga denk ik wel naar Digweed in de Asta de week daarna, 20 September.
In november als het goed is Sasha in Het Paard!
Aug-10-2003 13:30
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Hmm ik moet maar wat retouren kaarten voor den haag gaan kopen
Trouwens het is de bedoeling dat sander en stef vaker everybodys gaan organiseren dan wat ze deden de afgelopen 2 jaar
Aug-10-2003 13:46
magrec
Kleinenberg addict
Lekker veel animo
Maar goed ik denk dat ik maar geen topic ga maken als sander sasha in het paard heeft staan (ism deep dish )
Aug-12-2003 19:38
ambs
Girl Le Disko
Registered: Jul 2003
ik ben dan al vertrokken naar amerika... helaas
Aug-12-2003 19:39
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Ik word gek, ga denk naar Lutjebroek verhuizen, waar nooit top dj's draaien, het gaat me klauwen met geld kosten de komende maanden
Ben errug benieuwd naar het paard als club, dus grote kans dat ik hier wel ff heen ga.
Aug-12-2003 20:21
Kakao
Supreme tranceaddict
Hier wil ik héééééééééééééééééééééééén! Nou nog ff kijken hoe ik er ga komen
Aug-12-2003 20:38
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Als Sasha en Deep Dish komen ben ik er wel bij, maar ik kom voorlopig ff centjes te kort om 2 weken achter elkaar naar Den Haag te komen
Aug-13-2003 09:35
Ferry 0
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2003
W0000T Sander altijd leuk
Ferdy & Rene - Legato
Aug-13-2003 12:27
magrec
Kleinenberg addict
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik word gek, ga denk naar Lutjebroek verhuizen, waar nooit top dj's draaien, het gaat me klauwen met geld kosten de komende maanden
Ben errug benieuwd naar het paard als club, dus grote kans dat ik hier wel ff heen ga.
Ik heb gehoord van mensen die er al geweest zijn dat het echt een mega mooi complex is (liften, grote balkonnen enzo)
Aug-13-2003 15:31
MaGiK54
Happy Skippy
quote:
Originally posted by magrec
Ik heb gehoord van mensen die er al geweest zijn dat het echt een mega mooi complex is (liften, grote balkonnen enzo)
Ja de gemeente heeft miljoenen erin gepompt. Ze hebben alleen het skelet van het pand laten staan en verder hebben ze alles vernieuwd.
Aug-13-2003 16:03
Fkwebeman
Sletlana
Registered: Feb 2002
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ruilen???
ik daar, jij hier in Meeden.. (Oost-groningen, zoek maar eens op de kaart, ergens bij Veendam)