Satt å kolla detta härom dagen...Som du säger Kenny..Finns många bra skivor till en mycket billig peng...
Har inte köpt något ännu men kommer att göra detta...
Sep-05-2003 18:52
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Fan va najs... jag ska köpa allt bara för de e så billigt Men fan jag hittar ju inge... har aldrig vart på Ginza... Det löser sig
[edit] Fan Chicane e slut En super favvo sen ´99
[edit2] Fan hittar inte så mycke... där här e dom jag har bokat upp nu
Det bästa från Svensktoppen vol 1 1962-65
Det bästa från Svensktoppen vol 2 1966-67
Det bästa från Svensktoppen vol 3 1968-69
Det bästa från Svensktoppen vol 4 1970-72
Ser nice ut Steve...D-trance skivorna kan ju vara rikrigt bra..Lite hårdare stilen oxå...Vilket du gillar steve
Sep-05-2003 20:13
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
japp du har så rätt stefan! mycket skönare att ha en samling, känna att man köpt något bra...
Är så få som tänker på att sånt man samlar och ställer i sin lägenhet speglar ens personlighet...ungefär som böcker... Jag vill att folk ska kunna gå hemma hos mig, titta på mina skivor och se vad jag lyssnar på... Kan om inte annat bidra till en trevlig diksussion om musik
Den där chillskivan vill jag bränna av dig stefan, eller så får du rippa den....jag kan bränna min Chill cd åt dig som jag köpte
Sep-05-2003 20:36
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
hmm.. och inte fan har jag pengar.. fortfarande.
inte ens till så billiga skivor... e ju nästan skämmigt :/
Sep-05-2003 20:45
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
hehehe dom säljer backstreetboys dataspelet för 3 kr o 50 öre... e lite köpsugen
Fan va jag ska lira Backstreetboys spelet när jag får det (okej jag verkar lätt störd men det kosta bara 3kr så jag tänkte att en kompis som e gammalt backstreeboysfans ska få äta upp det )