Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tranceskivor 35:- !!!!!!!!
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Drunk Tranceskivor 35:- !!!!!!!!

www.ginza.se säljer ut skivor för 35:- gick in och hittade hur mycket som hellst!!

här är lite av det jag fann

själv slog jag till på

Clubber's Guide To Trance 2-CD
Eye Trance vol 2 3-CD
Eye Trance Vol 3 2-CD
Karma Chillout
Trance Nation vol 2 2-CD

allt detta + frakt för 254:-

ni bööör skynda er

Old Post Sep-05-2003 18:08 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Satt å kolla detta härom dagen...Som du säger Kenny..Finns många bra skivor till en mycket billig peng...

Har inte köpt något ännu men kommer att göra detta...

Old Post Sep-05-2003 18:52  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Fan va najs... jag ska köpa allt bara för de e så billigt Men fan jag hittar ju inge... har aldrig vart på Ginza... Det löser sig

[edit] Fan Chicane e slut En super favvo sen ´99

[edit2] Fan hittar inte så mycke... där här e dom jag har bokat upp nu
Det bästa från Svensktoppen vol 1 1962-65
Det bästa från Svensktoppen vol 2 1966-67
Det bästa från Svensktoppen vol 3 1968-69
Det bästa från Svensktoppen vol 4 1970-72

Last edited by SteveTranz4ever on Sep-05-2003 at 19:35

Old Post Sep-05-2003 19:03  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Det kommer bli en massa skivor... dock inte denna... Vad ska polarna säga då...

Spana in titeln
http://www.ginza.se/Product/Product...ogSectionId=705

Old Post Sep-05-2003 19:44  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Den titeln kan du stoltsera mera steve...

Finns ju massor han vill ha här ju....Damn får kolla ekonomin asap....Här blir det mycket skivor ser jag...

Old Post Sep-05-2003 19:52  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Har beställt ett par skivor till Stefan nu.

Old Post Sep-05-2003 19:54 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by mindshooter
Har beställt ett par skivor till Stefan nu.

Fan du e en riktig kompis

Ha ha

Nu har jag beställt 9 skivor,, var ju så billigt liksÅm

Clubber's Guide To... Trance 2-CD
Dream States/40 chillout mixes 2-CD
D-Trance vol 1/2003 3-CD
D-Trance vol 10/1999 3-CD
D-Trance vol 3/2000 3-CD
D-Trance vol 3/2001 2-CD
Eye Trance vol 2 3-CD
Eye Trance Vol 3 2-CD
Trance Nation vol 2 2-CD

Vad bevisar detta.. jo att man köper CDs istället för att tänka på nätet om det är billigt

Old Post Sep-05-2003 20:06  Sweden
x-dream
Kurai is my slave!

Ser nice ut Steve...D-trance skivorna kan ju vara rikrigt bra..Lite hårdare stilen oxå...Vilket du gillar steve

Old Post Sep-05-2003 20:13  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

japp du har så rätt stefan! mycket skönare att ha en samling, känna att man köpt något bra...

Är så få som tänker på att sånt man samlar och ställer i sin lägenhet speglar ens personlighet...ungefär som böcker... Jag vill att folk ska kunna gå hemma hos mig, titta på mina skivor och se vad jag lyssnar på... Kan om inte annat bidra till en trevlig diksussion om musik

Den där chillskivan vill jag bränna av dig stefan, eller så får du rippa den....jag kan bränna min Chill cd åt dig som jag köpte

Old Post Sep-05-2003 20:36 
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

hmm.. och inte fan har jag pengar.. fortfarande.
inte ens till så billiga skivor... e ju nästan skämmigt :/

Old Post Sep-05-2003 20:45  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

hehehe dom säljer backstreetboys dataspelet för 3 kr o 50 öre... e lite köpsugen

Old Post Sep-05-2003 21:11  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

Nu har jag oxå köpt:

Clubber's Guide To... Trance 2-CD
D-Trance vol 12 1999 2-CD
Eye Trance Vol 3 2-CD
This Is Ibiza 3-CD
Backstreet Boys: Moving puzzle (PC+Mac)

Summa 222.50 kr

Fan va jag ska lira Backstreetboys spelet när jag får det (okej jag verkar lätt störd men det kosta bara 3kr så jag tänkte att en kompis som e gammalt backstreeboysfans ska få äta upp det )

Old Post Sep-05-2003 21:47  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tranceskivor 35:- !!!!!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackLooking to get this on vinyl, what is it called? lol [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarco V vs. Jens - "Loops & Tings Relooped" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:25.

Forum Rules: