Har någon annan sett det jag såg för en kvart sedan? nästan halva himelkroppen norröver strålade med gröna våger. Det avtog ganska snabbt sedan.
Oct-21-2003 17:40
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
missade tyvär för jag kollade på 2:an
Oct-21-2003 18:15
Dragonfly_
tranceaddict
Registered: Sep 2003
verker som alla har missat. inte ens de som var ute och gick såg det. passerade 5 grupper med häst och hund, ingen märkte något. hade inte min kille sett det skulle jag nu tro att jag hallucinerade. fast det stod på smhi's hemsida också. DÅLIGT press som trance fick på 2an, jag är besviken. Hur lyckades de hitta den förmodligen enda killen som rökte. Och sedan det där med 'Trancer brukar hålla till ute i naturen och det är olagligt'.... suck.
Oct-21-2003 20:01
DjAviander
Simply Addicted
Jag såg det typ rakt ovanför huvudet.. Det är vackert!
Oct-21-2003 20:27
Dragonfly_
tranceaddict
solar activity
det är tydligen att vänta flera light shows pga ökande solaktivitet.
Var du i Stockholm C?
Oct-23-2003 10:22
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
jag och mib såg det för en vecka sedan ungefär, och då bor jag nere i jkpg
Oct-23-2003 10:37
Dragonfly_
tranceaddict
jönköping
jag jobbade i din stad ifjol. långa resor gjorde mig galen, men något väldigt fint med stället. den har en egen liten kultur. fast vinden är alltid på. det var nån snubbe som skröt att jönköping var ungdomernas stad med massa som alltid hände...stämmer det?
kollat på det här bilden ang northern lights http://www.space.com/php/multimedia...c.%2024,%201999
Oct-23-2003 11:04
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
hm, jag har bott här sen skolan började så jag vet inte så mkt utav det faktiskt.. om du nu inte är kristen.. där jag är nu (mitt rum) har jag 3st kyrkor inom 150m^2
så visst, är du kristen finns det en jävla massa gerjjer att hitta på! men det är ju inte jag, så ah.. så hemskt mkt att hitta på finns det ju inte! får väll se hur mkt fester som annordnas framöver dock
Oct-23-2003 11:12
Dragonfly_
tranceaddict
hmm nånting så jävla cyniskt som en kristen svensk kan jag inte föreställa mig. (inget emot ni som är...) utan det är så liksom osannolikt, ungefär lika motsägelsefull som en smal och ödmjuk amerikan. heh hee
Oct-23-2003 11:26
DjAviander
Simply Addicted
quote:
motsägelsefull som en smal och ödmjuk amerikan.
LOL
Glömde du inte intelligent?.. 1-2 av tio amerikaner kunde inte peka ut var Amerika låg, vissa pekade på Ryssland eftersom att det var störst... Tragiskt