|
Ja, ik zou wel gewoon schoenen aantrekken, want ik bedenk me net dat er een hondenstrand naast zit, en ik denk niet dat je het lekker vind om met je blote voeten in een versgelegde hoop SCHIJT te staan van zo'n kutkeffer
j/k
Van de honden(poep) heb je geen last, maar trek toch maar schoenen aan... lijkt mij prettugur.
___________________
I'm Not An Addict
|