|
|
|
|
 |
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001
|
|
|
Ah wat toevallig, ik las inderdaad net effe die topic op PF.
Ik zag je naam namelijk staan en wilde effe kieken wat jij te zeggen had 
Ik heb zelf weinig nare dingen meegemaakt.
1 Ding heeft mij zelf ontzettend indruk op mij gemaakt.
Het is misschien al uitgekauwd en der zijn al zat verhalen over geschreven maar ik doe het toch even 
Het hele gebeuren rond de terugreis van Dance Valley 2001 waar ik mensen zwaar heb zien flauw vallen, 1000 ambulances heb zien rijden en me zelf liever dood had gewenst, alles deed namelijk pijn, staan, zitten, lopen.
Toen ik met Josta in 2002 naar DV ging kwamen we er langs en moest ik wel moeite doen om niet te janken....ze vroeg nog: "gaat het een beetje" ze was toen nog lief, de schat (k) 
Alles wat er om je heen zag was wat Bram in zijn begin post zei: aparte/schokkende/ranzige/irritantste
Apart omdat je niet zo maar met 200 man bij een snackbar staat en waar iedereen schreeuwd om hulp, niet krijgt, flauw valt en pijn heeft..vooral de stilte die op de plaats was.....je hoorde alleen de regen. Als er mensen schreeuwden dan wist je hoelaat het was...dan was der weer 1 flauw gevallen....brrrr
Schokkend omdat je mensen in moeilijkheden ziet maar er geen hulp was.
ranzig kwa omgeving, nat, koud, drassig, zanderig, blubberig yakkie.
Irritant was dat die hulpdiensten niet kwamen.
Ik heb nog een politieagent verrot gescholden (meestal doe ik dat niet ) omdat ze moesten opschieten.
1 uur kwamen we bij dat winkeltje en pas om 7:00 zaten we in een verwarmde brandweerhulp-tent. 7:45 stonden we op station Sloterdijk.
Nog steeds te triest dit..........
Nov-23-2003 19:39
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
Nov-23-2003 22:44
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 12:26.
Forum Rules: