Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Logos/sigs request
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
M1cro5lave
fuck the world...

Registered: Feb 2004
Logos/sigs request

behöver du en logo eller liknande så finns ett forum för dem som vill 'beställa'. Helt gratis, bara att fråga så fixxar det sig. Jag själv är en av dem som hjälper till med att göra logos/sigs.

Vi är dock inte så många, vi behöver fler medlemmar/mods/designers som kan hjälpa till. Är du intresserad är det bara att säga till mig eller admin så värdera vi om du är antagen till teamet eller inte. Du behöver inte vara proffs, bara du finns till och hjälper folk med att göra logos osv.

Du behöver bara ha kunskaper i photoshop för att vara med och kunna göra bilder/logos. Som sagt, du behöver inte vara proffs för att vara med. Med tiden så kanske vi kan tjäna pengar på det om det visar sig gå bra

Annars är det bara att fråga om du vill 'beställa' något så finns även jag där till hands.

Kontakta mig för mer info.

http://s4.invisionfree.com/Logo_designs/

Old Post Mar-09-2004 22:53  Sweden
Click Here to See the Profile for M1cro5lave Click here to Send M1cro5lave a Private Message Add M1cro5lave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Jag är absolut inget proffs, men jag kan gärna försöka bidra med det jag kan - i mån av tid givetvis - pluggandet tar upp en del tid.

Så sent som för tre veckor sedan hade vi fått några uppgifter i vår digitala bildbehandlingskurs att göra - ena uppgiften av dessa var att just skapa en logo till ett fiktivt företag.

Detta var loggan jag gjorde:

Sen om den duger eller inte, det är upp till er att avgöra Jag har några års erfarenhet av Photoshop - dock ingen världsmästare.

www.laszlo.se

Old Post Mar-10-2004 01:06 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

om man reggar sig, blir man tvungen o göra loggos om någon frågar en ?

Old Post Mar-10-2004 06:13 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M1cro5lave
fuck the world...

quote:
Originally posted by ShyTrance
om man reggar sig, blir man tvungen o göra loggos om någon frågar en ?

Nope. Om man reggar sig så kan du 'beställa' logos m.m. däremot. Man behöver inte bli en del av teamet bakom allt bara för att man reggar sig, att bli medlem och regga sig kan man göra ändå. Har man några frågor om photoshop osv. kan man fråga om sånt också.

Dj_Laszlo:
Ska se med admin om du kan joina teamet. Själv är jag inget proffs, men jag bidrar med det jag kan.
Så jag ska nämna dig, tror säkerligen att du kmr med
jag pm:a dig om du kmr med...

Alla är välkomna att titta in!

Old Post Mar-10-2004 06:31  Sweden
Click Here to See the Profile for M1cro5lave Click here to Send M1cro5lave a Private Message Add M1cro5lave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

quote:
Originally posted by M1cro5lave
Nope. Om man reggar sig så kan du 'beställa' logos m.m. däremot. Man behöver inte bli en del av teamet bakom allt bara för att man reggar sig, att bli medlem och regga sig kan man göra ändå. Har man några frågor om photoshop osv. kan man fråga om sånt också.

ah, ok ok
jag kan lite photoshop, så om ni vill ha större team kan jag vara med :P

Old Post Mar-10-2004 07:16 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M1cro5lave
fuck the world...

quote:
ah, ok ok
jag kan lite photoshop, så om ni vill ha större team kan jag vara med :P

heheh, ok. Ska se om du kan joina teamet också :P
Men du måste visa ngt av vad du går för...bara så att vi vet lite av vad du kan...

Old Post Mar-10-2004 07:20  Sweden
fede
(((d[-_-]b)))

quote:
heheh, ok. Ska se om du kan joina teamet också :P
Men du måste visa ngt av vad du går för...bara så att vi vet lite av vad du kan...

www.eightyseven.info.se
har inte orkat göra klart sidan än :P

http://user.tninet.se/~uge589y/ps_battle/ alla bilder på den vänsta sidan har jag gjort/manipulerat .

Old Post Mar-10-2004 07:22 
M1cro5lave
fuck the world...

quote:
www.eightyseven.info.se
har inte orkat göra klart sidan än :P

Hmm....ganska ok faktiskt. Har meddelat admin om du kan joina.
jag pm:a dig om du är med så skickar jag hans email till dig osv...

Old Post Mar-10-2004 07:25  Sweden
fede
(((d[-_-]b)))

quote:
Hmm....ganska ok faktiskt. Har meddelat admin om du kan joina.
jag pm:a dig om du är med så skickar jag hans email till dig osv...

sure

Old Post Mar-10-2004 07:26 
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

hmmm... visst kan man photoshop rätt bra... men tyvärr... orkar inte lägga ner tid på att göra andras loggos och sånt direkt sålänge jag inte får betalt

Old Post Mar-10-2004 08:45  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M1cro5lave
fuck the world...

2 nya medlemmar då snart? kontaktat admin och han verkar glad åt er msg er... lycka till :>

Old Post Mar-10-2004 16:33  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Logos/sigs request
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksome B. Spears - Breathe on Me Rmx. Help! [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSlovo - Sertao Blues (Goetz and Smallboy Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:26.

Forum Rules: