vertel het me maar ik heb een snelle verbinding waarnaar ik verbindt, met shoutcast nou wil ik dus met traktor gaan streamen, maar hoe doe ik dit?
je lineout verbinden met je line-in en dan streamen vanaf je line-in?
___________________ .
quote:Originally posted by arj1o1 je lineout verbinden met je line-in en dan streamen vanaf je line-in? Ja, dat is denk ik zo ongeveer de enigste manier!
wanneer kunnne we het beluisteren?
weet iemand hoe je precies een shoutcast stream kan opzetten. volgens mij doe ik alles goed maar het werkt neit
heb je een firewall? moet je effe de poort van je stream toevoegen zodat je firewall dit doorlaat kom anders effe naar IRC, leg ik je alles uit
daar heb ik ooit zon hele handleiding van gezien in de computertotaal
EN switch, wanneer mogen we je kunsten eens een keer horen?
mja kunsten kun je het niet noemen, maar ik zend elke dag wel wat uit. als het geen eigen mix is, dan wel wat mp3s